Постановою КМУ № 70 від 31.01.2007 «Про реалізацію статей 19 і 20 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» встановлено термін подачі звіту про зайнятість і працевлаштування інвалідів щороку до 1 березня.
Вищезазначений звіт подається (надсилається рекомендованим листом) до відділення Фонду соціального захисту інвалідів, в яких зареєстрований роботодавець, за формою, затвердженою Мінпраці та погодженням з Держкомстатом.
Нагадуємо, що реєстрації підлягають підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, що використовують найману працю, в яких за основним місцем роботи працює вісім і більше осіб.
Роботодавці реєструються у відділеннях Фонду соціального захисту інвалідів за місцем їх державної реєстрації як юридичних осіб або фізичних осіб - підприємців.
Також звертаємо увагу на те, що відповідно до чинного законодавства неподання Фонду соціального захисту інвалідів звіту про зайнятість та працевлаштування інвалідів тягне за собою накладення штрафу від десяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Останні статті на сайті
- До уваги підприємств, у статутному капіталі яких є корпоративні права держави
- Видача довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи
- Хто є платником транспортного податку у 2024 році?
- Інструктажі з питань охорони праці: види, особливості проведення
- Іпотечний житловий кредит: право на податкову знижку
- Як повідомити органи пфу про зміни, які впливають на розмір пенсії, через вебпортал ПФУ?
- Пам'ятка “Правила пожежної безпеки в побуті”
- Розроблення інструкцій з охорони праці на підприємствах, в установах, організаціях
- Декларування 2024: щодо податкової знижки на лікування
- Особливості подання заяви щодо обрання спрощеної системи оподаткування третьої групи для новостворених фізичних осіб – підприємців