За дорученням Бахмутського міського голови Олексія Реви у міський раді пройшла чергова нарада з керівниками комунальних підприємств та диспетчерських служб міста.
Під час наради заступник міського голови Олександр Марченко вкотре зауважив, що метою кожної диспетчерської служби є оперативне реагування на звернення заявника щодо аварійних ситуацій та комунікація з жителями громади.
Присутнім була надана інформація щодо проблемних питань комунікації диспетчерських служб міста з населенням, зокрема, це неприйом дзвінків від жителів, випадки некоректної поведінки зі сторони диспетчерів, а також інформація про заявки, які довгий час залишаються без вирішення.
Наприкінці наради учасникам надані доручення щодо усунення вищезазначених недоліків та оптимізації взаємодії між диспетчерськими службами комунальних підприємств.
Нагадаємо, що для зручності жителів громади складено телефонний довідник аварійно-диспетчерських служб Бахмутської міської територіальної громади.
Останні статті на сайті
- Довідку про відсутність заборгованості можна отримати через Електронний кабінет платника
- Закон № 3603: платникам про новації законодавства
- Вдосконалення онлайн-комунікації з платниками податків та уточнення окремих положень законодавства
- До уваги платників податків! Щодо адміністративної послуги з надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи
- Декларування 2024: за несвоєчасне подання податкової декларації про майновий стан і доходи фізичною особою передбачена відповідальність
- Внесено зміни до форми Звіту в розрізі країн міжнародної групи компаній
- До яких Центрів обслуговування платників можуть звернутися мешканці Донеччини?
- Рієлтори зобов'язані повідомляти контролюючий орган про укладені за їх посередництвом договори про оренду нерухомості
- Чи є фіскальний чек ПРРО розрахунковим документом?
- Декларування 2024: кампанія декларування доходів громадян про майновий стан і доходи добігає кінця