Рубрики

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Хто онлайн

Зараз на сайті 0 користувачів та 143 гостя.

Школа мистецтв м.Артемівська

Припинення роботи електронного сервісу «Призначення допомоги при народженні дитини»

Переглядів: 576
05.03.2021 - 10:29

Управління праці та соціального захисту населення Бахмутської міської ради (далі-Управління) інформує.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 року № 691 «Про реалізацію експериментального проєкту щодо створення сприятливих умов для реалізації прав дитини» (зі змінами та доповненнями) запроваджено комплексну послугу «єМалятко», що складається з таких послуг:

  • державна реєстрація народження та визначення походження дитини;
  • реєстрація місця проживання;
  • призначення допомоги при народженні дитини;
  • призначення допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях;
  • внесення відомостей про дитину до Реєстру пацієнтів, що ведеться у центральній базі даних електронної системи охорони здоров’я;
  • реєстрація у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків;
  • видача посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї;
  • визначення належності новонародженої дитини до громадянства України;
  • внесення інформації про новонароджену дитину до Єдиного державного демографічного реєстру з присвоєнням унікального номера запису в ньому;
  • надання одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка” за місцем проживання або перебування її отримувача, надання грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка”.

Скористатися зазначеною послугою можливо за посиланням: https://my.diia.gov.ua/

Разом з тим, електронний сервіс «Призначення допомоги при народженні дитини» за посиланням https://e-services.msp.gov.ua/ з 01.03.2021 припиняє свою роботу на прийом документів.

За більш детальною інформацією можна звертатися на «гарячу лінію» Управління за телефонами  099-713-39-80, 099-713-42-50.