Головне меню

Бахмутський вісник - Проекти розвитку

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Статистика сайту

Зараз на сайті 0 користувачів та 72 гостя.

Рекомендуємо

Офійний сайт Соледарської міської ради

Державна мова в сфері обслуговування споживачів

Переглядів: 4685
22.01.2021 - 14:55
Державна мова в сфері обслуговування  споживачів

До уваги суб’єктів господарювання !

З 16 січня 2021 року набула чинності стаття 30 Закону України від 25.04.2019 № 2704 «Про забезпечення функціонування української мови як державної».

Відповідно до  неї

  1. Мовою обслуговування споживачів в Україні є державна мова.
  2. Підприємства, установи та організації всіх форм власності, фізичні особи - підприємці, інші суб’єкти господарювання, що обслуговують споживачів  здійснюють обслуговування та надають інформацію про товари (послуги), у тому числі через інтернет-магазини та інтернет-каталоги, державною мовою. Інформація державною мовою може дублюватися іншими мовами.
  3. На прохання клієнта його персональне обслуговування може здійснюватися також іншою мовою, прийнятною для сторін.
  4. Суб’єкт електронної комерції, зареєстрований в Україні, під час своєї діяльності та в разі поширення комерційного електронного повідомлення зобов’язаний забезпечити надання всієї інформації, визначеної Законом України "Про електронну комерцію", в тому числі щодо предмета електронного договору, державною мовою.
  5. Інформація про товари та послуги на території України надається державною мовою, з урахуванням особливостей, визначених у статті 33 цього Закону.

У разі порушення прав на отримання інформації та послуг українською мовою можна  звертатися до Уповноваженого із захисту державної мови на поштову адресу: м. Київ, провулок Музейний, 12.

Порядок накладення штрафів на суб’єктів господарювання за порушення закону щодо застосування державної мови у сфері обслуговування споживачів  здійснюється відповідно до ст. 57 цього Закону.

Уповноважений, його представник складає акт про результати здійснення контролю за застосуванням державної мови, оголошує такому суб’єкту попередження та вимогу усунути порушення протягом 30 днів від дати складення акту, про що зазначається в акті.

У разі повторного протягом року порушення вимог, встановлених ст. 30 цього Закону, Уповноважений, його представник складає протокол.

За повторне протягом року порушення вимог, встановлених ст. 30 Закону, Уповноважений накладає на суб’єктів господарювання, що провадять господарську діяльність на території України, штраф у розмірі від трьохсот (5100 грн) до чотирьохсот (6800 грн) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Постанова про накладення штрафу обов’язкова для виконання суб’єктом господарювання.

У разі невиконання зазначеної постанови сума штрафу стягується в установленому законом порядку.

Останні статті на сайті


Пошук

Калькулятор енергоефективності
Калькулятор енергоефективності
Програма  державної  підтримки  населення,  ОСББ  та ЖБК до впровадження енергоефективних заходів

Актуально