Рубрики

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Хто онлайн

Зараз на сайті 0 користувачів та 101 гість.

ExportUA

Підсумки роботи по розгляду звернень громадян у виконкомі Бахмутської міської ради у 2017 році

Переглядів: 3407
20.02.2018 - 13:25

Протягом 2017 року до виконкому міської ради надійшли 1328 звернень громадян. Всього з урахуванням колективних звернень звернулось 3 869 мешканців міста.

Всього громадянами у зверненнях було порушено 1427 питань.

Найбільш чисельною групою питань є  питання комунального та дорожнього господарства – 597 або 41,8%. Значну частку у зверненнях даної сфери займають питання благоустрою (ремонт доріг, вилов безпритульних тварин, ліквідація аварійних дерев) – 298 або 50%. Громадян турбують проблеми з водопостачанням – 83 або 13,9%, теплопостачанням – 69 або 11,5%, електропостачанням – 34 або 5,7%.

Кількість питань житлової політики у порівнянні з 2016 роком зменшилась на 15,6%, але вони все одно посідають  друге місце - 211 або 14,8% до загальної кількості питань.

По цій тематиці основними є питання надання житла – 44 або 20,8%, ремонт та експлуатація житлового фонду – 76 або 36%, ремонт ліфтів – 13 або 6,1%.

Порушені заявниками питання відображають проблеми, над якими слід працювати. В останні роки в сферу ЖКГ були вкладені значні фінансові кошти. Планова робота щодо поліпшення технічного стану цієї галузі вже дає позитивні результати, а саме зменшення питань житлової політики.

У 2017 році за рахунок міського бюджету проведено ремонт 25 ліфтів у 12 будинках, завершено термомодернізацію 8 житлових будинків в рамках реалізації проекту «Теплий дім» (роботи по 7 будинків планується завершити у 2018 році), проведено капітальний ремонт покрівель чотирьох будинків; виконано посилення основних конструктивів п’яти житлових будинків; відремонтовано фасади двох будинків.

В рамках реалізації спільного проекту Європейського Союзу та ПРООН «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду» у 2017 році завершено реалізацію проектів по проведенню капітальних ремонтів 3 житлових будинків.

У 2017 році приділено значну увагу відновленню асфальтобетонного покриття прибудинкових територій: відремонтовано 50 прибудинкових територій.

У порівнянні з минулим роком на проведення капремонтів доріг частка фінансування з місцевого бюджету збільшена в 7,5 разів. За кошти місцевого та державного бюджетів капітально відремонтовано дорожнє покриття 9-ти вулиць, 2 внутрішньоквартальні дороги, 12 тротуарів, поточний ремонт проведено на 24 вулицях міста.

Крім того, проведено заходи щодо підвищення надійності та ефективності роботи інженерних систем: виконано капремонт водопровідних мереж різних діаметрів загальною протяжністю 13,5 км.

На третьому місці за актуальністю перебувають питання соціального захисту – 108 або 7,6% (2016 рік – 178). Громадяни звертались з питань призначення та виплати різних видів соціальної допомоги, оформлення житлових субсидій, надання матеріальної допомоги.

У 2017 році за рахунок місцевого бюджету матеріальна допомога виплачена 274 особам. 22 учасники бойових дій в АТО пройшли професійну адаптацію, 3 людини оздоровилися в санаторіях України.

Було продовжено роботу з обліку, підтримки і соціальної адаптації внутрішньо переміщених осіб.

Актуальними для громадян залишаються питання охорони здоров’я – 84 або 5,9%, дотримання законності та правопорядку – 38 або 2,7%, освіти – 23 або 1,6%, праці та заробітної плати – 15 або 1,1%.

За звітний період зареєстровано 89 колективних звернень.

В колективних зверненнях бахмутчани здебільшого порушували житлово-комунальні питання (благоустрій та облаштування прибудинкових територій, грейдеровка доріг,  виконання робіт з поточного та капітального ремонту, незадовільне водопостачання), а також питання незгоди з будівництвом і реконструкцією житлових приміщень.

Спостерігалось зменшення на 21% кількості звернень, що надійшло від пільгової категорії громадян – 169.

Важливу роль у посиленні довіри відіграє особисте спілкування представників влади з громадянами. З метою поліпшення діалогу влади і громадян упродовж звітного періоду керівництвом міської ради під час особистих та виїзних прийомів прийнято 401 громадянина, через «пряму лінію» надійшло 71 звернення. Прийоми дозволили вчасно виявити проблеми, вжити заходи щодо їх вирішення. Так, протягом року на прохання жителів була упорядкована територія водойми в районі кераміко-трубного комбінату, організована паркова зона по вул. Шевченко, відновлений автобусний маршрут № 9 на мікрорайон Ступки.

Традиційними залишилися інші канали зворотного зв'язку з населенням: цілодобова інформаційно-диспетчерська служба (зареєстровано 1348 заявок). Під час виїздів «Мобільних офісів» прийнято 1476 громадян, фахівцями юридичного відділу міськради прийнято 23 особи під час безоплатної первинної правової допомоги. У громадській приймальні щодня по телефону довіри громадяни отримують консультаційну допомогу у вирішенні питань, по 14 зверненнях надавались додаткові доручення.

Внести свої пропозиції щодо поліпшення життя міста може будь-хто за допомогою електронних петицій. З початку року громадянами було ініційовано 29 електронних петицій, 2 з яких набрало необхідну кількість голосів та було розглянуто на засіданні міської ради.

Забезпечено функціонування спеціальної форми для відправки електронних звернень, яка функціонує на офіційному веб-сайті міської ради. Протягом 2017 року надійшло 36 електронних звернень.

Згідно з затвердженим річним графіком здійснено 11 перевірок додержання законодавства про звернення громадян, за підсумками яких 2 особи було притягнено до дисциплінарної відповідальності.

Виконавчі органи Бахмутської міської ради і надалі вживатимуть максимальних заходів щодо вирішення питань, порушених у зверненнях громадян.   

 

Начальник загального відділу
Бахмутської міської ради                                                   О.М.Іонцева

Останні статті на сайті