В Артемівській ЗОШ І-ІІ ступенів №1 сумісно з представниками ДНЗ №36 «Теремок» було проведено засідання круглого столу з теми «Національно-патріотичне виховання дошкільнят та молодших школярів. Проблеми наступності».
Метою проведення цього засідання було залучення педагогів до широкого обговорення визначеної проблеми; обговорення шляхів формування ефективної роботи по патріотичному вихованню учнів у дитячому садочку та у початковій школі.
Вихователі Гуржій Н.В. та Микита Л.В. поділилися досвідом роботи щодо виховання маленьких громадян (презентація, розробки заходів, фотоматеріали).
У ході роботи засідання шкільне методичне об’єднання вчителів початкових класів представило свій досвід роботи з даного питання. Вчитель Наталя Стучинська виступила з питанням «Національно-патріотичне виховання на уроках в початкових класах», вчителі Валентина Корольова та Валентина Полстяна представили форми та методи роботи, що використовуються на практиці при формуванні патріотичних почуттів у молодших школярів, а переможець міського конкурсу «Світлиця талантів» Вікторія Пасічна під час практичної роботи показала, як у позакласній діяльності можна формувати у молодших школярів почуття патріотизму (робота із солоним тістом).
Результатом роботи стало вироблення плану спільних дій у роботі ДНЗ та школи щодо формування справжніх патріотів своєї держави.
Останні статті на сайті
- Чи застосовується штраф та пеня при самостійному виправленні помилок в декларації з податку на прибуток у 2024 році?
- Новації Закону № 3603: особливості заповнення декларації з акцизного податку
- Запобігання та протидія домашньому насильству
- Щомісячні страхові виплати та інші виплати на відшкодування шкоди
- Декларування 2024: у яких випадках громадянин звільняється від обов’язкового подання податкової декларації про майновий стан і доходи?
- До уваги платників податків! Новації Закону № 3603
- Непровокуйте пожежі - бережіть природу країни!
- Пам’ятка безпечного користування газом в побуті
- Мінна безпека
- Щодо попередження потрапляння в ситуації примусової праці