Головне меню

Бахмутський вісник - Проекти розвитку

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Статистика сайту

Зараз на сайті 0 користувачів та 45 гостей.

Рекомендуємо

Артемівське відділення Донецької ТПП

Проектна діяльність — сучасна і ефективна технологія формування компетентностей учнів

Переглядів: 1840
15.02.2016 - 14:40
Проектна діяльність — сучасна і ефективна технологія формування компетентностей учнів

На базі Артемівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №10 відбулося засідання педагогічної ради з проблеми «Проектна діяльність – сучасна і ефективна технологія формування компетентності учнів».

Уміння використовувати метод проектів – це показник високої професійності і прогресивності роботи вчителя, спрямованості педагогічних зусиль на творчий розвиток учня. Як навчитися здійснювати проектну діяльність? Безумовно, під час самої діяльності. А як зробити її більш ефективною? Упевненість і успіх приходять тоді, коли володієш технологією цієї справи.

Педагогічна рада проходила у формі практичного семінару, одним із завдань якого було формування компетентностей вчителів, володіння якими є необхідною умовою при застосуванні проектних технологій. Результати попереднього анкетування дали змогу проаналізувати обізнаність вчителів з методом проектів, станом впровадження проектних технологій в навчально-виховному процесі школи. За допомогою методу «фишбоун» вчителі вирішували головне питання «Як ефективно впроваджувати метод проектів?», порівнявши сутність кожного з етапів роботи над проектом з конкретними діями вчителя. Досвідом роботи поділилися вчителі Оксана Селютіна, Ольга Щеглова та Олена Кольвашенко. Вчителі школи мали змогу познайомитися з досвідом роботи колег Артемівської школи №4 щодо впровадження проектних технологій у виховній системі школи, який представила вчитель Ірина Гамій. Під час роботи в групах вчителі вчилися визначати різні теми проектів, добирати доцільні види, продукти та форми презентації проектів, складати паспорт учнівського проекту та оцінювати кінцевий результат.

Створення атмосфери пошуку, демонстрація позитивних здобутків та жага професійного самовдосконалення сприяли активній взаємодії учасників педради, розширенню знань і практичного досвіду вчителів.

Проектна діяльність — сучасна і ефективна технологія формування компетентностей учнівПроектна діяльність — сучасна і ефективна технологія формування компетентностей учнівПроектна діяльність — сучасна і ефективна технологія формування компетентностей учнівПроектна діяльність — сучасна і ефективна технологія формування компетентностей учнів

Останні статті на сайті


Пошук

Калькулятор енергоефективності
Калькулятор енергоефективності
Програма  державної  підтримки  населення,  ОСББ  та ЖБК до впровадження енергоефективних заходів

Актуально