Рубрики

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Хто онлайн

Зараз на сайті 0 користувачів та 121 гість.

Артемівське відділення Донецької ТПП

Інформація щодо роботи Центру надання адміністративних послуг Бахмутської міської ради за 1 півріччя 2018 року

Переглядів: 1311
13.07.2018 - 10:54

Центр надання адміністративних послуг Бахмутської міської ради (далі - Центр) працює вже більше 4-х років та є моделлю інтегрованого офісу, тобто працює за принципом «єдиного вікна».

Найважливіша перевага ЦНАП - це ліквідація потреби особи звертатися до різних  адміністративних органів, розпорошених територіально та за різними прийомними годинами,   також – це суттєве покращення якості послуг, оперативність їх надання, дотримання термінів надання послуг, велика інформованість про послуги.

На теперішній час в Центрі громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість отримати 171 вид послуг у 21 сферах діяльності, що на 33 види послуг (23,91%) більше ніж станом на початок звітного періоду.

Збільшення кількості видів послуг відбулось за рахунок  послуг:

  • у сфері реєстрації громадських формувань із статусом юридичної особи, зокрема, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, організації роботодавців, творчих спілок – 28 видів послуг;
  • у сфері регулювання містобудівної діяльності – 5 видів;
  • з надання довідки про реєстрацію місця проживання особи;
  • з видачі дозволу на проведення діагностичних, експериментальних, випробувальних, вимірювальних робіт на підприємствах, в установах та організаціях, діяльність яких пов’язана з використанням джерел неіонізуючого випромінювання, яка належить до повноважень Головного управління Держпродспоживслужби в Донецькій області.

Також треба врахувати той факт, що було припинено з 01.04.2018р. надання 2 видів послуг, що належать до повноважень Національної поліції України у зв’язку із реорганізацією в структурі установи.

       Види  послуг за сферами діяльності розподілились наступним чином:

1 реєстрації органів самоорганізації населення 3 1,8%
2 торгівлі 1 0,6%
3 земельних ресурсів 22 12,8%
4 комунальної власності 2 1,2%
5 архітектури та містобудування 12 7%
6 житлового господарства 12 7%
7 молодіжної політики та справах дітей 8 4,7%
8 розвитку міського господарства 2 1,2%
9 пожежної безпеки (МНС) 1 0,6%
10 архітектурно-будівельного контролю 11 6,4 %
11 санітарно-ветеринарні послуги 6 3,5%
12 державного земельного кадастру 17 9,9%
13 реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб 3 1,8%
14 державної реєстрації бізнесу 20 11,7%
15 державної реєстрації нерухомого майна 7 4,1%
16 державної реєстрації громадських об’єднань 12 7%
17 державної реєстрації статутів територіальних громад 4 2,3%
18 державної реєстрації політичних партій 7 4,1%
19 державної реєстрації політичних спілок 7 4,1%
20 державної реєстрації організації роботодавців 7 4,1%
21 державної реєстрації творчих спілок 7 4,1%

У тому числі через Центр надається 27 платних послуг, що складає 15,8% від загальної кількості надаваних адміністративних послуг.

На кожну адміністративну послугу суб’єктами надання адміністративних послуг розроблені інформаційні та технологічні картки.

На офіційному веб-сайті Бахмутської міської ради (www.artemrada.gov.ua) створено і постійно оновлюється сторінка «Центр надання адміністративних послуг», на якій можна ознайомитись з інформацією щодо функціонування Центру та з питань оформлення відповідних документів, умовами та порядком попереднього запису на прийом, наявністю в приміщені Центру POS-терміналів для здійснення оплати за адміністративні послуги.

З метою створення комфортних умов та задля зручності відвідувачів на сторінці також започатковано розділ «Електронні сервіси». За допомогою цього розділу суб’єкти звернень мають можливість доступу до електронних послуг, які запроваджені Міністерством юстиції України, Державним земельним кадастром, Міністерством екології та природних ресурсів України, Міністерством  внутрішніх справ України, Державною службою з надзвичайних ситуацій України.

Протягом 1 півріччя 2018року за отриманням консультацій до Центру звернулось 10484 суб’єкти, що на 3,3 % більше ніж за аналогічний період  2017 року (10149 суб’єктів).

Консультації надаються не лише при особистому звернені громадян, а й за допомогою телефонної  «гарячої лінії». Так, протягом звітного періоду до Центру звернулось – 1427 осіб. Отримати консультацію також можливо звернувшись засобами електронного зв’язку із зверненням на електронну пошту Центру. Такою можливістю скористались – 5 осіб.

Протягом звітного періоду адміністраторами Центру:

  • зареєстровано – 6378 звернень, що на 15,4% менше ніж за аналогічний період 2017 року (7537 звернення).
  • видано – 6111 результатів послуг, що на 14,6%  менше ніж за аналогічний період 2017 року (7159).

Найбільша кількість звернень в абсолютному значені зареєстрована у сфері реєстрації місця проживання – 3344 (52,4%). На другому місці по кількості прийнятих заяв –  послуги у сфері реєстрації бізнесу – 943 (14,8%), третє місце – у сфері реєстрації нерухомого майна– 686 (10,8 %), четверте місце –– послуги Держгеокадастру 476 (7,5%).

Зменшення показників у порівнянні з аналогічним періодом минулого року відбулось у зв’язку із низкою об’єктивних причин, до яких, зокрема, належить:

  • протягом лютого - першої половини березня 2018 року було призупинено надання послуг державними кадастровими реєстраторами у зв’язку із переоформленням ідентифікаторів доступу до Національної кадастрової системи та електронно-цифрового підпису;
  • протягом 1 кварталу 2017 року у зв’язку із тривалою хворобою державного реєстратора Бахмутської районної державної адміністрації адміністратори Центру забезпечували надання послуг у сфері реєстрації бізнесу мешканцям та суб’єктам господарювання Бахмутського району.

Суб’єктами надання адміністративних послуг протягом звітного періоду відмовлено в наданні послуг за 164 зверненнями, що складає 2,6% від загальної кількості звернень.

 Найбільша кількість  відмов надана за наступними видами послуг:

  • державна реєстрація земельної ділянки – 38 (23,2%);
  • надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами – 27 (16,5%);
  • видача паспортів прив’язки тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності – 16 (9,8%);

Безпосередньо заявниками було анульовано 63 звернення, що складає 1,0 % від загальної кількості звернень.

Враховуючи загальну кількість населення, яка скористалась різними видами послуг (у тому числі всі види консультацій)  середня кількість звернень протягом дня до адміністраторів Центру становить  212 осіб.

Адміністраторами під час прийому заяв встановлено 122 порушення ст. 6 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», а саме адміністративні правопорушення за проживання без реєстрації, в результаті чого винесено 106 постанов – попереджень та складено 16 протоколів у відношенні осіб віком від 16-18 років.  На розгляд суду передано  14 протоколів, розглянуто та  винесено 17 постанов суду (за справами 2017 року – 5 рішень, за справами 2018 року -12 рішень).

Додатково (по за переліком адміністративних послуг) за звітний період адміністраторами прийнято 1023 особи, які забажали добровільно змінити місце реєстрації у паспорті громадянина України «з міста Артемівськ на місто Бахмут».

З метою організації системи доступності адміністративних послуг у Центрі послуги надаються не лише мешканцям міста. Так, низка видів послуг надаються мешканцям області та громадянам і суб’єктам господарювання, місце реєстрації яких зареєстровано на території непідконтрольній Україні, а саме в сферах реєстрації бізнесу, реєстрації нерухомого майна, реєстрації громадських формувань із статусом юридичної особи.

Відповідно до Порядку взаємодії державних кадастрових реєстраторів під час надання деяких відомостей з Державного земельного кадастру, затвердженого наказом Мінрегіонбуду від 25.06.2015 №144, в приміщенні Центру здійснюється видача витягів з Держгеокадастру, попереднє замовлення яких здійснюється за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру.

Протягом звітного періоду чисельність громадян, які скористалися послугами «електронного сервісу», збільшилась та через Центр було отримано 276 результатів послуг, що в 2,2 рази більше ніж за аналогічний період 2017 року ( 124 результатів)

Для підвищення якості надання адміністративних послуг в приміщенні Центру вже більше 2-х років функціонує система електронного керування чергою, що дозволяє систематизувати черговість звернень та оптимізувати час очікування заявників.  

Для зручності громадян у Центрі наявна можливість здійснити попередній запис на прийом до адміністраторів Центру у зручний для них спосіб (особисто, за телефоном або надіславши лист на електронну пошту Центру). Зазначеною можливістю скористались – 25 осіб, що 1,5 рази більше ніж за 1 півріччя 2017 року (16 осіб).

З метою забезпечення зручності та оперативності обслуговування суб’єктів звернень, організації надання супутніх послуг, у Центрі надання адміністративних послуг Бахмутської міської ради з 26.01.2018 року запроваджено еквайрингове обслуговування для оплати адміністративного збору через платіжні термінали всіх платних послуг, які надаються в Центрі.

Згідно укладеного договору між Бахмутською міською радою та АТ «Ощадбанк» на робочих місцях адміністраторів встановлені POS-термінали. Для початку за згодою сторін встановлено 6 терміналів, якщо послуга буде користуватися попитом, термінали будуть встановлені на кожному робочому місті.

За п’ять місяців роботи послугами POS-терміналів в Центрі скористались 1268 громадян. При цьому з кожним місяцем кількість користувачів зростає, так за останні дні січня послугами  скористались – 44 особи, у лютому – 187 осіб, березні – 216 осіб, у квітні- 225 осіб, у травні- 269 осіб, та вже в червні – 327 осіб.  Загалом протягом першого півріччя проведено платежів на суму 81295,03 грн.

Тож, популярність безготівкових розрахунків в Центрі зростає, адже перевагами такої оплати є зручність та значна економія часу, що в свою чергу оптимізує процедуру надання адміністративних послуг.

В рамках взаємодії та співпраці з Фондом соціального страхування України в Донецькій області,  з метою забезпечення гарантій застрахованих осіб щодо їх соціального захисту у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, вагітності та пологам, від нещасного випадку на виробництві та професійних захворювань, та розширення спектру послуг які надаються населенню, в приміщенні Центру двічі на тиждень ведеться прийом громадян спеціалістами Бахмутського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій.

З метою  підвищення рівня поінформованості населення та роботодавців, в рамках взаємодії та співпраці з Бахмутським міським центром зайнятості з 26 червня 2018 року в приміщенні Центру надання адміністративних послуг Бахмутської міської ради щовівторка спеціалістами Бахмутського міського центру зайнятості надаються  консультації щодо послуг, які надаються Донецькою обласною службою зайнятості.

Робота в Центрі спрямована на попередження фактів порушення законодавства, тому постійно проводиться методична та роз’яснювальна робота як для адміністраторів так і для спеціалістів суб’єктів надання шляхом проведення спільних робочих нарад.

Велика увага приділяється підвищенню рівня професіоналізму та обізнаності адміністраторів. Протягом звітного періоду представниками відділу прийнято участь у  8 навчальних заходах та підвищення кваліфікації отримали  10 адміністраторів.

11-13 лютого 2018 року адміністратори відділу (5 осіб) пройшли навчання в Дніпропетровській філії ДП «Національні інформаційні системи» щодо отримання навичок роботи в Єдиних та Державних реєстрах. Навчання здійснювалось за рахунок міського бюджету та його вартість становить 11,8 тис. грн.

16 лютого 2018 року адміністратори Центру (2 особи) прийняли участь у семінарі – навчанні з питань державної реєстрації нерухомого майна, бізнесу та громадських формувань, який проводився у місті Лиман Головним територіальним управлінням юстиції у Донецькій області.

28 березня 2018 року за ініціативи Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Донецькій області для адміністраторів ЦНАП Донецької області було проведено навчальний семінар з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Підчас заходу розглянуто проблемні питання, які виникають у адміністраторів центрів надання адміністративних послуг при прийомі та видачі документів у сфері державної реєстрації нерухомого майна та передачі документів для долучення до реєстраційної справи.

29-30 березня 2018 року в рамках програми ПРООН «Програма відновлення та розбудови миру» представники відділу надання адміністративних послуг  Бахмутської міської ради та відділу економіки та прогнозування Управління економічного розвитку Бахмутської міської ради прийняли участь у тренінгу «Фіскальна децентралізація. Оптимізація використання місцевих ресурсів. Програми місцевого розвитку. Шляхи збільшення власних доходів громади. Регуляторна політика: виклики реформи децентралізації», який проводився у м. Святогірськ.

 Метою тренінгу було ознайомлення з основами стратегічного планування місцевого розвитку, найкращими практиками іноземного досвіду у сфері фіскальної децентралізації, основами організації діяльності, сучасним станом та перспективами розвитку ЦНАП, досвідом формування переліку послуг ЦНАП. Також були розглянуті пріоритети розвитку громади, бюджетні програми та джерела фінансування для реалізації місцевих проектів, визначення стратегічних та оперативних цілей.

На при кінці березня 2018 року у місті Краматорськ відбулась низка нарад спрямованих на вирішення проблемних питань діяльності центрів надання адміністративних послуг Донецької області, участь у яких прийняв керівник Центру надання адміністративних послуг Бахмутської міської ради.

26 березня 2018 року за участі представників Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства тимчасово окупованих територій України, Офісу реформи адміністративних послуг, Департаменту економіки облдержадміністрації, керівників ЦНАПів області та представників ОТГ відбулася нарада під головуванням першого заступника голови облдержадміністрації Є.С. Вілінського, щодо проблемних питань діяльності та розвитку мережі центрів надання адміністративних послуг Донецької області.

На нараді були також присутні представники проекту USAID «Українська ініціатива зміцнення суспільної довіри», який діє у співпраці з  Міжнародною організацією з розвитку права (IDLO).

Під час наради було розглянуто аналіз доступності та розвитку мережі ЦНАП, проблемні питання та потреби ЦНАП області. Керівником Офісу реформ адміністративних послуг  Семеніхіним В.О. було вкотре наголошено на необхідності спрощення надання популярних адміністративних послуг – зменшення навантаження на адміністраторів та відвідувачів, зокрема, шляхом впровадження оплати за послуги в приміщенні ЦНАП, організації роботи щодо забезпечення надання послуг виключно в єдиному приміщенні.

30 березня 2018 року у приміщенні «Центру розвитку місцевого самоврядування» відбувся семінар – нарада з проблемних питань, які виникають під час реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання осіб, оформленні та видачі паспорта громадянина України у формі картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм. Участь у нараді прийняли представники Головного управління ДМС України в Донецькій області, Департаменту економіки облдержадміністрації та представники ЦНАП Донецької області.

11 травня 2018 року за підтримки Центру розвитку місцевого самоврядування та Департаменту економіки облдержадміністрації разом з Лиманською об’єднаною територіальною громадою проведено навчальний семінар в рамках обміну досвідом з надання послуг у сфері реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб з використанням програмного комплексу компанії «Реноме – Смарт». Участь у семінарі прийняли 2 представники  ЦНАП.

Під час зустрічі розглядалися питання щодо автоматизації процедури реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/ перебування осіб, ведення електронного реєстру територіальної громади.

22-24 травня 2018 року у м. Святогірськ Донецької області в рамках Програми ПРООН з відновлення та розбудови миру пройшов форум «Місцеве самоврядування та децентралізація на Сході України: найкращі практики та перспективи майбутнього». Участь у форумі прийняв керівник центру надання адміністративних послуг.

 Метою заходу було узагальнення та поширення позитивного досвіду з питань децентралізації, висвітлення найкращих практик місцевого самоврядування та успішних прикладів ОТГ на Сході та в Україні загалом, у контексті впровадження реформи децентралізації. Також, увагу було приділено сучасним ефективним інструментам залучення інвестицій та ресурсів, підведено підсумки та розглянуто перспективи розбудови мережі центрів надання адміністративних послуг як інструменту розвитку громад.

5-6 червня 2018 року один адміністратор пройшов курси підвищення кваліфікації у Харківському регіональному інституті державного управління Національної академії державного управління при Президентові України за програмою тематичного короткострокового семінару на тему: «Актуальні питання надання адміністративних послуг для населення регіону місцевими органами влади».

12 червня 2018 року представник Центру (1 особа)  прийняв участь у семінарі  для депутатів та службовців Бахмутської міської ради  з питання реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади, де були розглянуті проблеми місцевого самоврядування в Україні та необхідність його реформування, мета та сутність реформи територіальної організації влади, нормативно-правова база та етапи реформи, створення та впровадження механізму приєднання громад, основні зміни в бюджетному процесі, щодо міст обласного значення та нових громад, перспективи функціонування районів в умовах об’єднання та  приєднання громад та інше.

Протягом звітного періоду з метою підвищення кваліфікації у відділі було проведено 12 внутрішніх навчальних заходів щодо ознайомлення із новинами у діючому законодавстві та щодо впровадження надання нових адміністративних послуг у сфері реєстрації громадських формувань.

Також адміністратори постійно приймають участь в он-лайн курсах. Так, у березні 2018 року всі 14 адміністраторів Центру прийняли участь та отримали сертифікати підвищення кваліфікації за результатами проходження відкритих онлайн - курсів «Прометеус» на тему «Доступ до публічної інформації: від А до Я!», «Як подати е-декларацію».

В квітні 2018 року взяли участь у соціальному проекті «Всеукраїнський правовий диктант», який проходив за підтримки Міністерства юстиції України та був спрямований на дослідження рівня правової грамотності громадян України в 5-ти самих публічних галузях права: сфері фінансів, здоров’я, соціальної сфери, особистої сфери та безпеки. За результатами всі адміністратори отримали сертифікати.

Відповідно до рекомендацій, наданих експертами проекту USAID «Українська ініціатива зміцнення суспільної довіри» (UCBI), який діє у співпраці з Міжнародним бюро по боротьбі з наркотиками та захисту правопорядку (INL)  та Міжнародною організацією з розвитку права (IDLO), спеціалістами відділу надання адміністративних послуг Бахмутської міської ради було проведено аналіз інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг у сферах земельних відносин, архітектури, житлового господарства, молодіжної політики та реєстрації бізнесу. Висновки та пропозиції експертів також були опрацьовані суб’єктами надання адміністративних послуг та враховані шляхом внесення змін або розробки оновлених інформаційних карток.

Спеціалістами відділу в рамках реалізації постанови Кабінету Міністрів України від 04.10.2017 №769 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо підтримки територій, що зазнали негативного впливу в наслідок збройного конфлікту на сході України» було підготовлено та  02.03.2018 року надіслано до Міністерства з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України (далі - МТОТ) пропозиції Бахмутської міської ради щодо заходів спрямованих на придбання 3 комплектів обладнання і програмного забезпечення для оформлення та видачі паспорта громадянина України у формі ID - картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм для Центру надання адміністративних послуг.

26 березня 2018 року відбулося засідання Комісії з розгляду переліків об’єктів та заходів, що можуть реалізовуватись за рахунок коштів субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо підтримки територій, що зазнали негативного впливу внаслідок збройного конфлікту на сході України, на якому було схвалено висновок щодо погодження пропозиції Бахмутської міської ради на придбання обладнання.

Наразі очікується прийняття Кабінетом Міністрів України постанови щодо виділення субвенції з державного бюджету на здійснення зазначених заходів.

З метою розширення спектру послуг, які надаються громадянам та суб’єктам господарювання Донецької області, протягом березня 2018 року Бахмутською міською радою укладено Угоду про співробітництво у сфері надання адміністративних послуг з Головним управлінням Держпродспоживслужби у Донецькій області та Додаткову угоду з Головним територіальним управлінням юстиції у Донецькій області щодо надання додатково 30 видів послуг.

З метою виявлення суспільної думки щодо ефективності роботи Центру та вивчення очікувань і задоволеності якістю наданих адміністративних послуг запроваджене проведення соціологічного опитування шляхом анонімного анкетування. Побажання та зауваження також можливо залишити за допомогою «скриньки для звернень громадян», яка розташована в приміщені Центру, або шляхом електронного звернення через офіційний сайт Бахмутської міської ради та на електронну скриньку Центру.

Для поліпшення умов та стандартів надання адміністративних послуг, як мешканцям міста так і жителям майбутньої об’єднаної територіальної громади,  протягом 2018 року продовжується реалізація пріоритетного інфраструктурного проекту «Створення відкритого офісу з надання адміністративних послуг (ЦНАП) у місті Бахмут» (Будівництво адміністративної будівлі за адресою вул. Привокзальна, б.3 у м.Бахмуті Донецької області).

Проектом передбачається будівництво в центральній частині міста нової сучасної 3-поверхової будівлі, загальною площею - 2443,8 кв.м., з організацією до 90 робочих місць, та передбачається одночасне перебування в приміщенні Центру до 180 відвідувачів.

Розпорядженням голови Донецької обласної військово – цивільної адміністрації від 19.09.2016 №818, замовником робіт по проекту визначено – Департамент капітального будівництва Донецької обласної державної адміністрації.

Департаментом капітального будівництва Донецької обласної державної адміністрації  20.06.2017 укладено договір підряду з ТОВ «Спецтехресурс», термін дії договору до 31.12.2018року.

Проект будівництва нової адміністративної будівлі, вартістю визначеної згідно експертного висновку 2016 року – 34958,016 тис.грн., фінансується за рахунок залишків коштів місцевих бюджетів населених пунктів Донецької області, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та у співфінансуванні  з місцевого бюджету (3495,816 тис.грн.).

Фірмою-проектантом проведено корегування проекту будівництва та отримано експертний звіт від 07.12.2017 року №4007/е/17 щодо розгляду кошторисної частини проектної документації по робочому проекту. Вартість проекту станом на 07.12.2017 року становить  - 49726,913 тис.гр.;

На теперішній час фірмою забудовником завершено роботи по бетонуванню  перекриття першого поверху будівлі, розпочато роботи з прокладання зовнішнього газопроводу.

04.04.2018 Департаментом було здійснено фінансування за виконані будівельні роботи по проекту у сумі  3354,6 тис. гр.  та надано  авансовий платіж  - 3000 тис. гр.. Наприкінці червня 2018 року фірмою-забудовником подані акти виконаних робіт, фінансування яких здійснювалось за рахунок авансового платежу.