Рубрики

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Хто онлайн

Зараз на сайті 0 користувачів та 143 гостя.

ПРОТОКОЛ проведення презентації та громадських слухань щодо врахування громадських інтересів проекту генерального плану м. Артемівська Донецької області

Переглядів: 9509
24.04.2014 - 12:22

14.04.2014                                      початок 14:00

м. Артемівськ                                завершення 15.00

Ініціатор проведення громадських слухань: Управління муніципального розвитку Артемівської міської ради.

Місце проведення: малий зал (2-й поверх) Центру культури та дозвілля ім. Мартинова за адресою: м. Артемівськ, площа Свободи, 1.

Присутні (див. реєстраційні списки,3 сторінки): 44 особи, у т.ч.

  • Савченко Т.М.– перший заступник міського голови;
  • Головкіна О.А. – заступник міського голови;
  • Кіщенко С.І. – секретар Артемівської міської ради,

представники громадських організацій, комунальних підприємств  м.Артемівська, депутати Артемівської міської ради, жителі міста, СМІ.

Порядок денний

1. Відкриття. Привітання. Вступне слово.

2. Оголошення порядку денного.  Доповідь начальника відділу архітектури і містобудування Управління муніципального розвитку Артемівської міської ради - головного архітектора міста.

3. Доповідь представників Донбаської національної академії будівництва і архітектури.

4. Запитання до основних доповідачів та їх відповіді. Дебати. Надання пропозицій до проекту Генерального плану м. Артемівська учасників  громадських слухань.

1. Відкриття. Привітання. Вступне слово.

Слухали: Сьомченков Л.В. – начальник відділу архітектури і містобудування Управління муніципального розвитку Артемівської міської ради – зазначив, що  генеральний план міста – це вид містобудівної документації, що регулює містобудівну діяльність і визначає умови безпеки мешкання населення, забезпечення необхідних санітарно-гігієнічних і екологічних вимог, раціональне визначення меж землекористувань, зон житловою, суспільної, промислової забудови, територій, що особливо охороняються, зон різної містобудівної цінності, розміщення місць прикладення праці, розвиток інженерно-транспортної інфраструктури, впорядкування територій, збереження історико-культурної спадщини і антропогенних ландшафтів. Громадські слухання скликано відповідно до статті 21 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Постанови Кабінету міністрів «Про затвердження Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні». З березня 2014 року проект генерального плану м. Артемівську розміщений в адміністративній будівлі Артемівської міської ради, розміщений на офіційному веб – сайті Артемівської міської ради.

В газеті «Вперед» та на офіційному веб – сайті Артемівської міської ради (12.03.2014) було розміщено Повідомлення про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості у проекті «Генеральний план м. Артемівська Донецької області».

Вирішили: Розпочати громадські слухання.

2. Оголошення порядку денного.  Доповідь начальника відділу архітектури і містобудування Управління муніципального розвитку Артемівської міської ради - головного архітектора міста.

Сьомченков Л.В.  зазначив, що Артемівською міською радою 22.08.2012  було прийнято рішення №6/27-477 «Про розробку генерального плану м.Артемівська».

Генеральний план м. Артемівськ Донецької області розроблений Українським державним науково-дослідним інститутом проектування міст «Діпромісто» імені Ю.М.Білоконя на замовлення Управління муніципального розвитку Артемівської міської ради  згідно договору №1410-01-2013/14 від 25.03.2013 р.

Генеральний план міста – є основним видом містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території населеного пункту.

Проект розроблений з урахуванням державних вимог та інтересів територіальної громади і містить принципові рішення щодо функціонального призначення території міста, розміщення об’єктів державного та загальноміського значення, організації вулично-дорожньої мережі і дорожнього руху, інженерного обладнання, інженерної підготовки і благоустрою, захисту території від небезпечних природних і техногенних процесів, охорони навколишнього середовища та історико-культурної спадщини.

За обсягом та змістом генеральний план відповідає діючому законодавству України у галузі містобудування та вимогам Державних будівельних норм.

Проект розроблений на розрахунковий етап до 01.01.2036 р.

Артемівськ - місто обласного підпорядкування, центр однойменної міської ради та району з населенням на 01.01.2012р. 78,0 тисяч осіб.

Місто розташоване в північно-східній частині Донецької області на відстані   67 км від обласного центру. Територія міста згідно звітної форми № 6-зем складає 3996,0 га.

Згідно Схеми планування Донецької області м. Артемівськ входить до складу Слов’янсько-Краматорської міжрайонної системи розселення і є центром Артемівської районної системи розселення.

Зона спільних інтересів м. Артемівськ (приміська зона) охоплює територію наступних сільських рад Артемівського району: Парасковієвська, Бахмутська, Покровська, Зайцевська, Опитненська та Красненська сільські ради.

Економіка міста представлена широким спектром галузей виробничої сфери: промисловість, будівництво, транспорт, зв’язок та невиробничої – торгівля, готельне та ресторанне господарство, фінанси та інші, що визначають специфіку Артемівська, в якому зосереджені 1160 підприємств, організацій та установ, наукових закладів, фінансових установ,  заклади  освіти, охорони здоров’я та культури.

Житловий фонд по м. Артемівську складає 1912,0 тис. м2 загальної площі, з якого багатоквартирний житловий фонд – 1321,0 тис. м2, садибний житловий    фонд – 591,0 тис. м2.

Середня житлова забезпеченість на одного мешканця складала 24,5 м2 з нього у багатоквартирному житловому фонді – 26,6 м2, у садибному житловому фонді – 20,8 м2. Головною проблемою житлового фонду міста є тривалий строк його експлуатації. Більша частина будинків центральних районів міста збудована у післявоєнні роки.

Згідно форми статистичної звітності 6-зем у м. Артемівськ знаходиться 37,34 га зелених насаджень загального користування. Забезпеченість становить 4,75 м2 на 1 люд.

Місто Артемівськ має сприятливі умови для подальшого містобудівного та соціально-економічного розвитку.

До конкурентних переваг, які визначають специфіку міста та створюють умови для його перспективного містобудівного розвитку, відносяться:

  • вигідне економіко-географічне положення (м. Артемівськ розташоване в північно-східній частині Донецької області в зоні впливу міжнародного автомобільного транспортного коридору М-03);
  • багатий природно-ресурсний потенціал; наявність сировинної бази для розвитку промисловості;
  • можливість підвищення коефіцієнту забудови території;
  • можливість оптимізації архітектурно- та інженерно-планувальних рішень міста з урахуванням особливостей соціально-демографічних, економічних, екологічних процесів та природних умов;
  • розвинений господарський комплекс, який базується на промисловості,  транспортуванні вантажів тощо.;
  • значний промисловий потенціал; наявність територіальних ресурсів для розміщення нових промислово-комунальних підприємств та, за необхідності, передислокації існуючих;
  • розвинена транспортна інфраструктура міста;
  • значна кількість структур нового типу – малих підприємств та фізичних осіб з працюючими у них;
  • висока інвестиційна привабливість території міста; наявність вільних сфер та ніш для  інвестування;
  • наявність потенціалу для розвитку туризму різних видів: археологічні, етнографічні, історичні, архітектурні пам’ятки, об’єкти природно-заповідного фонду на території Артемівської міської ради;
  • наявність Програми дій по впровадженню нових схем управління ТПВ на території Артемівської міської ради.

На фоні вищевказаних переваг дія низки об’єктивних та суб’єктивних факторів призвела до виникнення соціально-економічних, екологічних та планувальних проблем, що сповільнюють містобудівний розвиток та потребують поетапного їх вирішення.

Основними з них є:

  • проблеми у функціональному зонуванні території (черезсмужне розташування житлових та виробничих територій);
  • недостатній рівень благоустрою;
  • недостатній рівень забезпеченості установами і підприємствами обслуговування, який не відповідає нормативним показникам;
  • значні площі непридатних до забудови і деградованих земель – ярів, схилів, кар'єрів, підроблених територій тощо;
  • необхідність визначення територій для містобудівних потреб;
  • соціально-економічні чинники (народжуваність, смертність, природний приріст населення);
  • наявність в місті аварійного та ветхого житлового фонду;
  • технічний стан магістральної вуличної мережі та її щільність, нераціональне розміщення місць зберігання транспортних засобів;
  • екологічні проблеми та проблеми санітарно-гігієнічних умов проживання населення, стан навколишнього середовища м. Артемівська;
  • необхідність захисту життєвого та природного середовища від шкідливого впливу техногенних і соціально-побутових факторів, небезпечних природних явищ;
  • високий рівень зносу основних виробничих потужностей у промисловому комплексі;
  • недостатня кількість науково-дослідних інститутів - при достатньому трудовому потенціалі актуальною є проблема висококваліфікованих кадрів;
  • зношеність об’єктів комунальної інфраструктури (електро-, газо- і водопостачання);
  • недостатнє запровадження заходів щодо збереження пам'яток архітектури і містобудування, історичного середовища, природного ландшафту.

Транспортно-логістичний сектор

 

Перспективний розвиток зовнішнього транспорту Артемівська пов'язаний з таким, порівняно новим для України, видом діяльності, як транспортно-логістичні послуги. Вони включають у себе комплекс таких логістичних операцій як інтер- та мультімодальні перевезення, навантаження та розвантаження, складування та зберігання вантажів, їх обробку (комплектацію, консолідацію) тощо.

Положення Артемівська на перспективному транспортному коридорі Європа – Азія, наявність в тут вільних територій, функціонування міста як промислово-транспортного вузла створюють всі передумови для формування тут потужних транспортно-логістичний центрів, з розгалуженою системою транспортних підприємств, складського господарства, потужностей по переробці вантажів тощо.

Підприємницька діяльність

Винятково важлива роль у реалізації інноваційного варіанта розвитку господарського комплексу міста належить малому і середньому бізнесові, що також недостатньо розвинутий у місті.

Інноваційний розвиток господарського комплексу дозволить значно скоротити безробіття, тому числі і латентне. Пожвавлення економічної активності у всіх сферах господарського комплексу сприятиме і раціоналізації землекористування в місті, а також поступовому росту чисельності населення.

Прогноз демографічного розвитку

Демографічний прогноз для м. Артемівськ розроблений на варіантній основі та розрахований з включенням населення смт Красна Гора.

На прогнозний період передбачається, що чисельність населення не зміниться і складе на початок 2036 року -  78,6 тис. осіб.

      Архітектурно-планувальна організація території

Основними завданнями планувальної організації території міста, закладеної в генеральному плані, є:

-     впорядкування функціонально-планувальної організації території;

-     формування зручних комунікаційних та планувальних зв'язків, що поліпшують структуру міста, а також транспортну доступність до його структурних елементів;

-     формування промислових районів та створення логістичних комплексів, використовуючи вигідне географічне положення міста;

-     комплексна організація системи центрів міста (загальноміського, центрів мікрорайонів та груп житлових кварталів), створення спеціалізованих центрів;

-     розвиток туристичної та рекреаційної сфери;

-     максимальне збереження історичного статусу міста.

Наявність вигідних транспортних зв’язків спонукає до розвитку в місті логістичної сфери, виробничо-складських територій, наукової сфери на базі промислових підприємств, адміністративних та оптових торговельних центрів. Наявність природних компонентів в структурі міста (р. Бахмутка, пруди, лісові насадження, природній рельєф) створюють умови для розвитку рекреаційних об’єктів та об’єктів туризму.

Генеральним планом міста Артемівськ передбачено формування перспективної планувальної структури, яка відповідає рішенням, закладеним в Схемі планування Донецької області та максимально підкреслює унікальні природні особливості міста. В зв’язку з цим пропонується переважний розвиток житлових, виробних, транспортно-складських, рекреаційних територій та територій громадської забудови.

В основу розробки перспективного розвитку території міста Артемівськ покладені наступні принципи містобудування:

-       розробка планувальної структури, що в змозі задовольнити оптимальні умови проживання: високий рівень інженерного облаштування, озеленення, обслуговування, зручні транспортні зв’язки з місцями прикладення праці та відпочинку;

-       раціональне використання міських територій, зокрема територій непридатних з точки зору інженерно-будівельної оцінки;

-       створення архітектурно-планувальної структури, що забезпечує виразне об’ємно просторове рішення житлової та громадської забудови;

-       оздоровлення міського середовища за рахунок реалізації містобудівних та інженерних заходів (гідротехнічних заходів, винесення із сельбищної зони в центральній частині міста виробних підприємств, зменшення санітарно-захисних зон, організація санітарної очистки міста);

-       виділення в межах міста  територій пріоритетного розвитку.

З метою створення раціональної планувальної структури міста передбачається зонування території з виділенням наступних функціональних зон за видами переважного використання: сельбищної; виробничо-комунальної; транспортно-складської; зони зовнішнього транспорту; ландшафтно-рекреаційної; зони туристичної діяльності, розвиток якої передбачається за рахунок активізації в місті різних видів туризму: спортивно-оздоровчого, спортивно-пізнавального, культурно-пізнавального, індустріального та історико-культурного.

Виробничо-комунальна зона формується на базі виробничих, комунальних та складських територій, що існували на момент розроблення генерального плану. Виробничі підприємства здебільшого розміщені в промислових районах «Кірова» та «Східний».

Території, передбачені для розміщення нових промислових підприємств та приватних підприємств, розташовані в промислових районах. Територія промислового підприємства ВАТ «Склоробний завод імені Артема» (не діючий) розглядається як резервна територія для розміщення виробничих потужностей. Виробничо-комунальна зона, що проектується, сформована вздовж вул. Тевосяна.

Рішеннями генерального плану пропонується реконструкція та відновлення не діючих промислових підприємств (ТОВ «Концерн-молокопродукт», ДП «Артемівський завод стінових матеріалів», смт Красна Гора) без зміни виробничого профілю.

Генеральним планом передбачається реконструкція території не діючих промислових підприємств під інший вид забудови:

-     взуттєва фабрика «Аспект-плюс» – центр дозвілля, торговельно-розважальний центр;

-     ПАТ «Вестастрой» – бізнес-центр, готель;

-     Швейна фабрика – розважальний центр;

- ТОВ «Артемівський лікеро-горілчаний завод - ПЛЮС» – резерв реконструкції території під багатоквартирну забудову на поза розрахунковий період.

Промислові підприємства, які знаходяться в  межах сельбищних територій в центральній частині міста підлягають винесенню на території, передбачені під такий вид забудови в межах промислових районів «Кірова» та «Східний». На територіях, вивільнених від виробничих та комунально-складських підприємств передбачається резерв території для реконструкції під громадську забудову на поза розрахунковий період.

Ландшафтно-рекреаційну зону створюють озеленені території міста, зони короткочасного відпочинку, розміщені вздовж водних поверхонь р.Бахмутка або поблизу ставків. Формування зони відбувається за рахунок заплавних територій річок, зелених зон ставків, існуючих парків, скверів, лісових масивів, інших озеленених територій. Саме ландшафтно-рекреаційна зона є перехідною ланкою між міською забудовою та  приміською зеленою зоною.

Згідно рішень генерального плану передбачається створення Центральної рекреаційної зони, рекреаційної зони на півдні, створення лісопарків, благоустрій прибережних територій, парків, скверів, влаштування набережних, зон відпочинку біля водних поверхонь, пляжів.

Центральна рекреаційна зона (площею 87 га), сформована вздовж р. Бахмутка та являє собою основну природну композиційну вісь, що з’єднує м. Артемівськ та смт Красна Гора. У складі рекреаційної зони запроектовано: центральний парк з розважальними об’єктами (автодром, атракціони, театр простонеба), дитячий парк та рекреаційні зони короткочасного відпочинку населення. На території центрального парку передбачені велосипедні маршрути, доріжки для пішохідних прогулянок, спортивні майданчики, майданчики для відпочинку різних груп населення.

Рекреаційна зона на півдні утворена парком навколо ставка, де передбачено спортивне рибальство та зона відпочинку для населення. Площа зелених насаджень південного парку складає 32 га.

Історичний парк, площею 20 га, розміщений в межах ділянки «Північна» на території зони охоронюваного ландшафту, відповідно до історико-архітектурного опорного плану та проекту зон охорони. Парк включає в себе майданчики для історичних та пізнавальних інсталяцій, фестивальний комплекс, майданчики для відпочинку.

Ландшафтний парк «Камені Донбасу» створений в туристичному центрі на сході міста і має площу 40 га.

Частково на територій лісових насаджень (площею 100 га) в межах міста пропонується створення двох лісопарків для пішохідних, велосипедних та кінних прогулянок населення, відпочинку під відкритим небом.

Завдяки запропонованій мережі зелених насаджень міста досягається єдність планувальної структури, зокрема єдність об’єктів рекреаційного, громадського, туристичного, спортивного призначення. Запропонована система тематичних парків: дитячий, розважальний, спортивний, фестивальний.

Зона туристичної діяльності запроектована в генеральному плані відповідно до матеріалів Схема планування Донецької області, в яких місто Артемівськ віднесено до територій пріоритетного розвитку науково-пізнавального та екстремального туризму на основі індустріальної спадщини. Зважаючи на вищевикладене генеральним планом пропонується створити: центр спортивно-пізнавального туризму, туристично-рекреаційний центр, центр індустріального туризму, об’єкти історико-культурного туризму.

Центр спортивно-пізнавального туризму, розміщений в східній частині міста, і має вигідне місце розташування з точку зору транспортної сполучення. Центр складається з тематичного парку «Камені Донбасу», парку екстремальних розваг (в якому пропонується пейнтбол, катання на квадра циклах, міні-гольф, тир, скелелазіння), музею під «відкритим небом», готельного комплексу, туристичної бази.

Туристично-рекреаційний центр в районі ставка «Західний» формується на території лісопарку. До його складу входять: спортивний комплекс, аквапарк, об’єкти водних видів спорту (вейкбордінг, гідроцикли), пляжна зона.

Центр індустріального туризму розміщений вздовж вул. Патриса Лумумби біля «Східного» промислового району. До складу центру входять: музей, виставковий центр, готельний комплекс. Рішеннями генерального плану центр індустріального туризму передбачений на поза розрахунковий період.

Важливою складовою туристичної галузі економіки міста Артемівськ є історико-культурний туризм. Туристичні маршрут можуть бути організовані на основі існуючих музеїв, пам’ятників архітектури, історії і культури.

       Зелені насадження

Озеленені території загального користування парки, сквери, бульвари, набережна є елементами забудови.

Згідно форми статистичної звітності 6-зем у м. Артемівськ знаходиться 37,34 га зелених насаджень загального користування. Забезпеченість становить 4,75 м2 на 1 люд.

Розрахунок нормативної забезпеченості зеленими насадженнями загального користування виконано у відповідності до ДБН 360 - 92** п. 5.4. (табл. 5.1.). Згідно нормативів площа озеленених територій загального користування з урахуванням загальноміських зелених насаджень та зелених насаджень житлових районів повинна скласти 151,0 га (19,2 м2/людину при наявності в місті виробництв I, II класу шкідливості).

Таким чином, додаткова потреба у зелених насадженнях загального користування на розрахунковий етап складе 113,7 га.

Перелік зелених насаджень загального користування, які генеральним планом запропоновано розмістити на розрахунковий етап для досягнення нормативу.

3. Доповідь представників Донбаської національної академії будівництва і архітектури.

Губанов О.В. – представник  Центру історико – архітектурних досліджень Донбаської національної академії будівництва і архітектури – коротко розповів про розроблений історико – архітектурний опорний план м.Артемівська, який на сьогоднішній день знаходиться на узгоджені в Міністерстві культури. Історико – архітектурний опорний план  міста розроблений з визначенням зон охорони пам'яток, меж та режимів використання територій історичних ареалів, з забороною будівництва будівель підвищеної поверховості, а також висотних будівель на територіях заповідників та охоронних зон;  забезпечення проведення археологічних досліджень та музеєфікації виявлених розкопками стародавніх будівель і споруд на територіях пам’яток археології та в межах їх охоронних зон.

Дані      історико-архітектурного     опорного     плану використовуються при складанні  містобудівних  умов  та  обмежень, підготовці  завдань  на  проектування,  розробленні  і  погодженні відповідних видів проектної  документації,  передбаченої  законами України.

Головкіна О.А. – заступник міського голови  - відмітила, що даний проект генерального плану м. Артемівська є основною стратегією  для подальшого розвитку міста. Олена Анатоліївна окреслила необхідність розробки, обговорення та подальшого затвердження генерального плану міста, зазначивши, що за період з 2012-2014 років Артемівською міською радою проведено значний обсяг робіт по розробці проекту генерального плану міста, який повинен закладати пріоритетні напрями розвитку громади Артемівська, формувати його обличчя на найближчі десятиліття.

4. Запитання до основних доповідачів та їх відповіді. Дебати. Надання пропозицій до проекту Генерального плану м. Артемівська учасників  громадських слухань.

Смоголь В.В. – заступник  голови Артемівської міської молодіжної громадської організації  «Новий вимір» - поцікавився, чи передбаченого генеральним планом міста Артемівська будівництво загальнодоступних спортивних комплексів, спеціальних спортивних майданчиків, зокрема на території запроектованої набережної та у міському парку культури та дозвілля.

Сьомченков Л.В. -  зазначив, що на першому етапі проектування набережної заплановано розмістити дитячі ігрові майданчики та квіткові клумби. На прибережній зоні р. Бахмутка від залізничного мосту до мікрорайону «Ступки» заплановано розміщення рекреаційних зон з розміщенням спортивних майданчиків. У міському парку культури та дозвілля можливо розглянути можливість устрою спортивних майданчиків.

Головкіна О.А. – відмітила, що виконком Артемівської міської ради на сьогоднішній день дійсно розглядається можливість встановлення додаткових атракціонів та розміщення майданчиків – з метою активного відвідування парку мешканцями міста та гостей.

Благовісний С.В. -  депутат Артемівської міської ради – зазначив, що мешканці міста повинні зберігати та підтримувати чистоту та порядок території м. Артемівська. Зокрема мешканці повинні розуміти, що благоустрій міста виконується для них  - не треба руйнувати малі архітектурні форми (лави, світильники, тощо) та винищувати або викапувати зелені насадження.

Фісун С.А. -  представник ГО «Незалежна Спілка підприємств та громадян м. Артемівська» - поцікавився, чи передбачений в генеральному плані міста техногенний фактор, у тому числі  фактори впливу підтоплення за межами міста; чи передбачено устрій скверу або зеленої зони по вул.Ювілейній, 89 – біля існуючого спортивного майданчика.

Сьомченков Л.В. - зазначив, що генеральним планом міста передбачена схема техногенного характеру, де зазначені зони можливого підтоплення або карстових пустот – з обмеженням для будівництва об’єктів. Фактори впливу підтоплення територій за межами міста – не передбачені проектом генерального плану.

В мікрорайоні «Ювілейний» передбачено створення скверу загальною площею 4,0 га з  висадкою дерев, кущів, квітів, тощо, з устроєм фонтану та пішохідних доріжок, будівництвом льодового палацу або бассейну.  Устрій зеленої зони по вул.Ювілейній, 89 – біля існуючого спортивного майданчика – можливо передбачити. Дане питання додатково буде розглянуто (наявність підземних комунікацій на запланованій до озеленення території, інш.) та прийняте відповідне рішення.

Фісун С.А. – чи  передбачено генпланом міста очищення ставку Північний з устроєм пляжу.

Долинська В.І. – голова Артемівської міської ради Ліги ділових і професійних жінок – поцікавилась, чи планується будівництво споруд для очищення ставку Північний або інші заходи для створення рекреаційної прибережної зони на даній території.  Адже, по інформації міжрайонної санітарної станції – в ставку заборонено купатися.

Сечкін  Г.Г. – представник ТОВ «Ланс – хім» - відповів, що неподалік від ставку Північний розташований водойм, води якого впадають в ставок Північний.  У зазначений водойм мешканці найближчих домобудівель зносять сміття, відходи, що сприяє забрудненню ставку. Також на забруднення ставку впливає спалення очерету. Вихід з даної ситуації – очистка прилеглої території від бруду силами громадськості, існуючої лісопосадки; залучення спеціалістів комунального підприємства «Флора» та лісника з метою очистки лісопосадки від сухих дерев та висадки нових. Геннадій Геннадійович запропонував надати статус прилеглої території ставку Північному – Національний природний парк та створити міську інспекцію, яка б слідкувала за чистотою та порядком.

Фісун С.А. – запропонував надати доручення КП «Бахмут-Вода» здійснити  обстеження та паспортизацію існуючих каналізаційних мереж, які також негативно впливають на забруднення ставку Північний.

Сьомченков Л.В. -  відповів, що на сьогоднішній день в місті Артемівську не існує природоохоронної інспекції, яка б виконувала зазначені функції.

Долинська В.І. – на сьогоднішній день  спостерігається підтоплення територій по вул. К. Маркса. Валентина Іванівна поцікавилась, які заходи з даного питання передбачені генеральним планом.

Сьомченков Л.В. -  відповів, що при розробці проекту розчистки русла р. Бахмутка були проведені геологічні дослідження причин підтоплення вул. К. Маркса та передбачено устрій 3 дренажних систем по відведенню води.

Сьомченков Л.В. -  письмових пропозицій та зауважень з моменту публікації Повідомлення про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості у проекті «Генеральний план м. Артемівська Донецької області» до Управління муніципального розвитку Артемівської міської ради не надходило.

Резолюція громадських слухань:

1. Взяти проект рішення громадських слухань за основу та затвердити його в цілому з урахуванням наданих пропозицій.

2. Схвалити представлені матеріали генерального плану м. Артемівська, які відповідають законодавчим та нормативно-правовим актам, державним будівельним нормам, стандартам і правилам, та подати генплан на  розгляд містобудівної ради Управління містобудування та архітектури Донецької обласної держадміністрації.

3. Рекомендувати проект  «Генеральний план м. Артемівська Донецької області» до подальшого  затвердження.

 

 

 

Секретар громадських слухань щодо

врахування громадських інтересів 

проекту генерального плану м. Артемівська

Донецької області                                                                    С.Г. Губарев

 

Заступник начальника відділу

архітектури і містобудування

Управління муніципального розвитку

Артемівської міської ради                                                     К.А. Піддубна

 

Начальник відділу архітектури і містобудування

Управління муніципального розвитку

Артемівської міської ради –

головний архітектор міста                                                    Л.В. Сьомченков

 

 

Заступник міського голови                                                   О.А. Головкіна

 

Перший заступник міського голови                                   Т.М. Савченко