Рубрики

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Хто онлайн

Зараз на сайті 1 користувач та 87 гостей.

Організація прийому громадян в управлінні Пенсійного фонду України в м Артемівську та Артемівському районі Донецької області

Переглядів: 3589
25.08.2015 - 11:22

Зменшення черг – головна мета пенсійного фонду.

В управлінні Пенсійного фонду України в м. Артемівську та Артемівському районі обліковується 63,9 тис. переміщених пенсіонерів. За рахунок переміщення пенсіонерів з територій тимчасово непідконтрольних української влади, загальна чисельність контингенту, який обслуговується управлінням, значно збільшилась. Тому головна мета управління –  поліпшення якості обслуговування  для зменшення черг.

За принципом „ Єдиного Вікна” здійснюється прийом та обслуговування громадян в кабінетах № 101 , № 111 та  № 112.

В кабінеті № 101 ( за адресою: вул. Артема, 35, 1 поверх) надаються послуги:

  1. Видача довідок на вимогу:  про розмір пенсії; про суму сплаченій пенсії за певний період ( півроку, рік і т.п.);  замість пенсійного посвідчення;  про перебування ( не перебування) на обліку в управлінні.
  2. Оформлення анкет на отримання пенсійного посвідчення.
  3. Видача пенсійних посвідчень.
  4. Видача трудових книжок.
  5. Прийом заяв на отримання пенсії через банківські установи.
  6. Прийом заяв на отримання пенсії з банківських установ на домашню адресу через відділення поштового зв’язку .
  7. Прийом заяв на продовження виплати пенсії  у зв’язку з втратою годувальника по довідках про навчання в учбових закладах.
  8. Поновлення виплати пенсії по інвалідності, у зв’язку з відновленням групи інвалідності.
  9. Прийом документів від осіб, які прибули на постійне місце проживання в м. Артемівськ та Артемівський район з інших регіонів.
  10. Оформлення зміни адреси проживання.
  11. Надання роз’яснень стосовно питань з виплати пенсій.

В кабінеті № 111 ( за адресою: вул. Артема, 35, 1 поверх) надаються послуги:

  1. Прийом документів для призначення пенсії всіх видів.
  2. Прийом документів для перерахунку пенсій: від стажу та заробітку працюючих пенсіонерів;від стажу та заробітку з наданням додаткових документів, які не були враховані при призначенні пенсії;на встановлення надбавок та підвищень згідно   законодавства;на призначення надбавок на утриманців;в зв’язку з працевлаштуванням або звільненням .
  3. Надання консультацій з питань застосування пенсійного законодавства при призначенні,    перерахунках та виплаті пенсій.     

Громадянам, які  звертаються в 111 кабінет і запитати фахівців про питання, що цікавить. Якщо ситуація не вимагає звернення на прийом, то громадянину, який звернувся з питанням, дадуть консультацію з питань пенсійного забезпечення. Якщо необхідно звертатися на прийом до фахівців з питань призначення й перерахунку пенсій то людину запишуть на прийом і видадуть талон.   Громадяни можуть взяти талон на будь-який день і на будь-який час у плині місяця й це створює певні зручності для населення.

В кабінеті № 112 ( за адресою: вул. Артема, 35, 1 поверх) здійснюється  прийом документів для перерахунку пенсій особам, які отримують пенсію за Законом України „ Про пенсійне забезпечення осіб звільнених з військової служби та деяких інших осіб „ та призначення пенсій по ЗУ „ За особливі заслуги перед Україною ”.

В кабінеті № 106 ( за адресою: вул. Артема, 35, 1 поверх) здійснюється  прийом документів з виплати допомоги на поховання та заяв від осіб, які оформляють допомогу на поховання  померлих  пенсіонерів з територій тимчасово непідконтрольних української влади на запит електронних справ з цих територій. Для зменшення черги до кабінету № 106, часину функцій передано до інших спеціалістів:

  • в кабінеті № 202 ( за адресою: вул. Артема, 35, 2 поверх) спеціалісти  здійснюють   прийом запитів від нотаріусів на одержання недоотриманої  пенсії  померлими громадянами.

В кабінеті № 215 ( за адресою: вул. Артема, 35, 2 поверх) фахівці розглядають усні та письмові  звернення громадян , надають громадянам роз’яснення   в режимі мобільного зв’язку, організовують обслуговування громадян з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів по зору та осіб, яким виповнилося 80 і більше років, забезпечують роботу “Гарячої телефонної  лінії” та «Прямої телефонної лінії». Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від  12.08.2009  року № 898 фахівцями вживаються  вичерпні заходи щодо безумовного виконання вимог Порядку взаємодії органів виконавчої влади та державної установи «Соціальний контактний центр» по забезпеченню оперативного реагування на звернення, що надходять на урядову телефонну “Гарячу лінію”. 

Управлінням проводиться інформаційно – роз’яснювальна робота з громадянами: виступи в засобах масової інформації, проводяться зустрічі в трудових колективах та з мешканцями за місцем проживання, здійснюються виїзні прийоми громадян керівництвом управління  та  прийоми  у складі „виїзного мобільного офісу”, громадянам надається друкована продукція с роз’ясненням норм пенсійного законодавства.

Останні статті на сайті