Рубрики

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Хто онлайн

Зараз на сайті 1 користувач та 102 гостя.

Баннер Донецкой торгово-промышленной палаты

Навчальний тренінг «Як стати лідером думок в громаді».

Переглядів: 889
03.07.2020 - 09:27

В рамках проекту «Спільно. Соціальні послуги для дітей у громаді», заплановане навчання з ефективних комунікацій на рівні громади для сприяння формуванню попиту на соціальні послуги, які надаються у громаді. Партнером з впровадження даного компоненту проекту є ГО «Практикум».

Протягом липня та серпня 2020 року для представників Бахмутської ОТГ будуть проводитись безкоштовний навчальний тренінг «Як стати лідером думок в громаді». Метою тренінгів є навчання активних мешканців громади основам соціальних комунікацій та реалізації інформаційних кампаній щодо інтегрованих соціальних послуг.

Програма тренінгу додається.

Учасники тренінгу забезпечуються проживанням у готелі, харчуванням протягом двох днів та трансфером від громади до міста проведення тренінгу.

По завершенню навчання учасники отримають відповідні сертифікати.

Для участі у навчальній програмі необхідна попередня реєстрація за посиланням https://forms.gle/evYN3LnvuGuVoJB96  . Останній термін реєстрації – 7 липня 2020 року.

 

Програма дводенного тренінгу «Як стати лідером думок в громаді: інструменти, кейси, практики»

в рамках програми Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні «Створення попиту та розвиток потенціалу щодо інтегрованих соціальних послуг»

 

     Дати проведення тренінгів для представників громад 12 громад східної України:

Маріупольської - 20 - 21 липня,

Сартанської - 23 - 24 липня,

Соледарської - 28-29 липня,

Дружківської - 31 липня - 1 серпня,

Миколаївської - 3 - 4 серпня,

Бахмутської - 6-7 серпня,

Сіверської - 11 - 12 серпня,

Чмирівської ОТГ - 14 - 15 серпня,

Біловодської - 17-18 серпня,

Новопсковської - 20 - 21 серпня,

Білокуракінської - 26 - 27 серпня,

Троїцької - 29 - 30 серпня.

 

День 1. Особливості залучення громади до користування інтегрованими соцільаними послугами

Час

Тема

09.30-10.00

Реєстрація учасників та вітальна кава

10.00-11.30

 - Знайомство та обговорення плану навчання.

 - Хто такі лідери думок у громаді та як ними стати.

 - Основи ефективних комунікацій.

11.30-11.50

Каво-перерва та неформальне спілкування.

11.50-13.30

Особливості реалізації програми інтегрованих соціальних послуг у конкретній громаді та нові можливості, які вони дають. Частина 1.

13.30-14.30

Обід

14.30-15.40

Особливості реалізації програми інтегрованих соціальних послуг у конкретній громаді та нові можливості, які вони дають. Частина 2.

15.40-16.00

Каво-перерва та неформальне спілкування.

16.00-17.30

 - Аналіз больових точок у комунікаціях учасників щодо інтегрованих соціальних послуг.

- Особливості комунікації важливих соціальних змін на основі

соціоекологічної моделі:

●     індивідуальний рівень - комунікація поведінкових змін;

●     міжперсональний  рівень - комунікація поведінкових та соціальних змін,

●     рівень громад - комунікація соціальних змін;

●      організаційний рівень - соціальна мобільність;

сприятливе середовище - адвокація.

День 2. Особливості групової та індивідуальної комунікації 

10.00-11.40

 - Компоненти комунікаційної стратегії. Комунікаційні цілі та завдання. Цільові аудиторії: ядро та образ аудиторії, сегментація ЦА. Аналіз стейкхолдерів.

 - Особливості розробки ефективного контенту:

●     як вивчати потреби цільової аудиторії;

●     як підібрати канали повідомлень відповідно до потреб цільової аудиторії;

●     як підготувати контент мовою цільової аудиторії

інструменти виміру ефективності комунікаційних активностей.

11.40-12.00

Каво-перерва та неформальне спілкування.

12.00-13.30

 - Основні підходи у розробці ключових повідомлень.

 - Кризові комунікації і планування роботи з упередженнями.

 - Основи створення інформаційних приводів: заходи, онлайн-трансляції.

 

13.30-14.30

Обід

14.30-15.00

- Міжособистісна комунікація та її особливості.

 - Основи конфліктології та механізми взаємодії у конфліктних ситуації.

 - Основи ненасильницького спілкування.

15.00-15.20

Каво-перерва та неформальне спілкування

15.20-17.00

Розробка та презентація проєктів інформаційних кампаній для підвищення попиту на інтегровані соціальні послуги в громаді:

●     визначення цільових аудиторій;

●     визначення каналів комунікації;

●     складання плану заходів;

●     створення медіа- та контент-плану;

визначення індикаторів досягнення цілі.