Головне меню

Бахмутський вісник - Проекти розвитку

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Статистика сайту

Зараз на сайті 0 користувачів та 66 гостей.

Рекомендуємо

Сайт Артемівської міської централізованної бібліотечної системи

Інклюзивна освіта в контексті Нової української школи

Переглядів: 739
12.03.2019 - 14:07
Інклюзивна освіта в контексті  Нової української школи

У  Бахмутській  загальноосвітній  школі  І-ІІІ ступенів №5 з профільним навчанням  пройшла  цікава та корисна педагогічна  рада «Інклюзивна освіта в контексті Нової української школи» у формі семінару – практикуму, проведена сумісно з новоутвореною комунальною установою «Інклюзивно – ресурсний центр м. Бахмут».

Лариса Гайтина, директор комунальної установи "Інклюзивно-ресурсний центр м. Бахмут", ознайомила педагогічний колектив з особливостями  функціонування  та діяльністю центру, зробивши акцент на  партнерських стосунках щодо забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами.

         Одним із пріоритетних завдань Нової української школи є формування інклюзивного освітнього середовища. З  1 вересня 2018 року в школі створено 2 інклюзивних класи. Як ставляться вчителі та батьки до навчання дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітніх класах? Які позитивні або негативні сторони вони бачать при спільному навчанні?  Про результати анкетування розповіла  Алла Мащенко, заступник директора з навчально-виховної роботи. 

         Марина Харченко, учитель початкових класів та Яна Луценко, заступник директора з виховної роботи, на практиці довели, що  компетентний учитель – учитель для всіх учнів.  Юлія Малапура та  Альона Торбенко, асистенти вчителів, розкрили  мету, зміст та особливості реалізації спільної педагогічної діяльності педагогів в єдиному освітньому просторі. Виокремили  проблеми, вирішення яких передбачає упровадження  технології спільного викладання в інклюзивному класі, зокрема налагодження міжособистісної взаємодії фахівців у процесі навчання та планування.

        Педагогічна рада озброїла педагогів новими знаннями, формами та технологіями щодо роботи в інклюзивних класах. Наостанок Вероніка Дмитрук, корекційний педагог, провела з педагогами корекційно- розвивальні вправи та надала методичні рекомендації колективу щодо навчання дітей з особливими освітніми потребами.

У  Бахмутській  загальноосвітній  школі  І-ІІІ ступенів №5 з профільним навчанням  пройшла  цікава та корисна педагогічна  рада «Інклюзивна освіта в контексті Нової української школи» у формі семінару – практикумуУ  Бахмутській  загальноосвітній  школі  І-ІІІ ступенів №5 з профільним навчанням  пройшла  цікава та корисна педагогічна  рада «Інклюзивна освіта в контексті Нової української школи» у формі семінару – практикумуУ  Бахмутській  загальноосвітній  школі  І-ІІІ ступенів №5 з профільним навчанням  пройшла  цікава та корисна педагогічна  рада «Інклюзивна освіта в контексті Нової української школи» у формі семінару – практикумуУ  Бахмутській  загальноосвітній  школі  І-ІІІ ступенів №5 з профільним навчанням  пройшла  цікава та корисна педагогічна  рада «Інклюзивна освіта в контексті Нової української школи» у формі семінару – практикуму

Останні статті на сайті


Пошук

Калькулятор енергоефективності
Калькулятор енергоефективності
Програма  державної  підтримки  населення,  ОСББ  та ЖБК до впровадження енергоефективних заходів

Актуально