Рубрики

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Хто онлайн

Зараз на сайті 0 користувачів та 92 гостя.

Офіційний сайт відділу освіти Артемівської міської ради Донецької області

Адміністративні послуги для платників податків – тема телефонної «гарячої лінії», що днями відбулася в Бахмутському управлінні

Переглядів: 2125
04.03.2019 - 09:28

Актуальні питання,  які надійшли  від платників податків під час проведення  «Гарячої лінії» у Бахмутському управлінні начальнику ДПІ Бахмутського управління ГУ ДФС у Донецькій області, Косолапову І.А. щодо надання адміністративних послуг у Центрі обслуговування платників Бахмутської ДПІ:

Питання:  чи повинен пересічний громадянин повідомляти органи ДФС про зміну свого прізвища та реєстрації місця проживання?

Відповідь: фізичні особи - платники податків зобов’язані подавати до контролюючих органів відомості про зміну даних, які вносяться до облікової картки фізичної особи – платника податків протягом місяця з дня виникнення таких змін шляхом подання заяви за формою №5ДР. До таких даних зокрема відноситься прізвище особи та зареєстроване місце проживання.

Внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків здійснюється протягом трьох робочих днів від дня подання фізичною особою заяви за формою №5ДР до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання). У разі звернення до будь-якого контролюючого органу строк внесення змін до Державного реєстру може бути продовжено до п’яти робочих днів.

Заява за формою №5ДР може бути подана через представника за наявності документа, що посвідчує особу такого представника, та документа, що посвідчує особу довірителя, або його ксерокопії (з чітким зображенням), а також довіреності, засвідченої у нотаріальному порядку, на проведення процедури зміни даних щодо фізичної особи у Державному реєстрі (після пред’явлення повертається) та її копії.

 

Питання: як отримати для доньки, яка народилася у 2019 році, ідентифікаційний код та які документи необхідно надати до податкової?

 Відповідь: фізична особа незалежно від віку має право особисто або через уповноважену особу подати відповідному фіскальному органу за місцем проживання заповнену Облікову картку за формою № 1ДР, яка є водночас заявою для реєстрації у Державному реєстрі. При цьому необхідно пред’явити документ, який посвідчує особу.

Облікові картки № 1ДР малолітніх осіб (до 14 років) подаються одним із батьків (усиновителем, опікуном, піклувальником) за наявності свідоцтва про народження дитини та документа, що посвідчує особу одного із батьків (усиновителя, опікуна, піклувальника). Якщо свідоцтво про народження дитини видане не українською мовою, необхідно подати засвідчений в установленому законодавством порядку переклад такого свідоцтва українською мовою (після пред’явлення повертається) та його копію.

Облікові картки № 1ДР фізичних осіб, які визнані недієздатними або обмежено дієздатними, подаються особами, які призначені опікунами (піклувальниками), за наявності документа, що посвідчує особу, яка визнана недієздатною, та документа, який посвідчує особу опікуна (піклувальника), та рішення про встановлення опіки (піклування).

У разі виникнення необхідності у реєстрації в Державному реєстрі малолітніх осіб, які залишились без піклування батьків та стосовно яких не прийнято рішення про встановлення опіки (піклування), документи на проведення реєстрації подаються представником органу опіки і піклування з документальним підтвердженням особи представника та його повноважень за наявності свідоцтва про народження.

Реєстрація фізичної особи у Державному реєстрі здійснюється протягом трьох робочих днів від дня подання до контролюючого органу Облікової картки № 1ДР.

 

Питання:  постійно стикаюсь з запитаннями щодо правильності сплати податків або надання звітності.  Куди  можна звертатися щодо проблемних питань?

Відповідь: координацію та контроль за своєчасним та якісним обслуговуванням, оперативне реагування на проблемні питання, а також надання допомоги відвідувачам у ЦОП здійснює консультант-модератор, а з питань роз’яснень застосування норм Податкового кодексу України надають консультації кваліфіковані спеціалісти.

Нагадуємо, що Центр обслуговування платників Бахмутської ОДПІ знаходиться за адресою: м. Бахмут, вул. Василя Першина, 8, графік роботи: з понеділка по четвер - з 9:00 до 18:00, у п’ятницю – з 9:00 до 16:45, обідня перерва – з 13:00 до 13:45, субота, неділя – вихідні. До Центру обслуговування платників Бахмутської ОДПІ можна звертатись за телефоном (06274) 45986.