Рубрики

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Хто онлайн

Зараз на сайті 0 користувачів та 82 гостя.

Урядовий портал

Підсумки роботи по розгляду звернень громадян у виконкомі Бахмутської міської ради у 2018 році

Переглядів: 1606
19.02.2019 - 08:49

Протягом 2018 року до виконкому міської ради надійшло 1285 звернень, що на 94 звернення або 3,2% менше, ніж у 2017 року (1328 звернень). З урахуванням колективних звернень звернулось 3594 громадянина.

У зверненнях громадянами було порушено 1418 питань.

Перше місце займають питання комунального та дорожнього господарства – 641 або 45,2%.

Зростання цих питань у порівнянні з 2017 роком на 7,4% обумовлено надходженнями звернень стосовно благоустрою (316 проти 298): (ліквідація дерев, ремонт та грейдерування доріг, освітлення тощо), незадовільного опалення в опалювальний сезон, недостатнього водопостачання в літній період. Крім того, заявники скаржились на великі нарахування за опалення, що стало наслідком зменшення соціальних норм та встановлення теплолічильників в будинках, висловлювали невдоволення підвищенням вартості житлово-комунальних послуг.

Кількість питань житлової політики, які посідають друге місце, зменшилась на 6,6% та склала 197 або 14%. В основному це питання надання житла, ремонту та експлуатації житлового фонду.

Щорічно міська влада приділяє увагу відновленню житлового фонду. Так, за рахунок коштів міського та обласного бюджетів були покращені умови проживання мешканців 52 будинків (ремонти покрівель, міжпанельних швів, козирків над під’їздами, балконів та інше); виконано модернізацію 7 ліфтів у 4 житлових будинках. Також капітально відремонтовано 26 прибудинкових територій. Вжиті заходи дозволили задовольнити звернення громадян, які перебували на тривалому додатковому контролі.  

У 2018 році на розвиток дорожньо-транспортної інфраструктури було спрямовано 49,6 млн. грн, за рахунок яких проведено поточний ремонт автомобільних доріг на 35 вулицях міста, що майже у 2 рази більше, ніж у 2017 році. Також, з урахуванням численних звернень мешканців приватного сектору виконано грейдеровку дорожнього покриття й підсипку 11 вулиць.

Третє місце за характером питань займають соціальні питання – 140 або 10%. Громадяни найчастіше звертались за матеріальною допомогою. Незгода з розміром пенсії після перерахунку та виплати пенсій внутрішньо переміщеним особам позначились на подвійному рості звернень цього напрямку. Зміни до порядку надання житлових субсидій, зокрема, відмова у призначенні субсидії, викликали зростання звернень.

Актуальними залишаються питання охорони здоров’я (65 або 4,6%), містобудування та архітектури (61 або 4,7%), дотримання законності та охорони правопорядку (35 або 2,5%), транспорту і зв’язку (26 або 1,8%), праці і заробітної плати (21 або 1,5%).

Кількість звернень від пільгової категорії громадян знизилась на 19,5%. Зареєстровано 136 звернень.

Повторних звернень не зафіксовано. 

За звітний період кількість колективних звернень залишилась на рівні 2017 року – 90 (2017 – 89).  У 76% колективних звернень порушувались питання житлово-комунального господарства (незадовільне водо- та теплопостачання, нарахування за опалення, благоустрій).

За підсумками розгляду задоволено –338, роз’яснено –793, 19 звернень було надіслано для розгляду за належністю згідно з вимогами ст. 7 Закону України «Про звернення громадян», 135 залишено на контролі.

В рамках проекту ««Електронне врядування задля підзвітності влади та участі громади» з початку року громадянами було ініційовано 13 петицій, у т.ч. 2 було відхилено, оскільки не стосувались компетенції Бахмутської міської ради. Одинадцять, не підтриманих під час голосування, розглянуті згідно із Законом України «Про звернення громадян».

За 2018 рік через урядову гарячу лінію отримано 1065 звернень мешканців міста Бахмут, що на 40 або 3,6% менше, ніж у 2017 році (1105 звернень).

Як і в минулі роки основними є питання соціального захисту -  52% або 556. Нарікання громадян викликають питання оформлення та відмови у наданні житлової субсидії – 330 (59%).

Заявникам надавались відповіді у 15-денний термін. 147 звернень задоволено, на 887 надано роз’яснення, 31 залишається на розгляді.

Керівниками міської ради згідно з затвердженими графіками проводились прийоми громадян,  «прямі лінії» телефонного зв’язку з населенням, під час яких отримано 938 звернень.

Спеціалістами юридичного відділу міської ради 40 громадянам надано  первинну безоплатну правову допомогу.

Організація роботи зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі керівництва міської ради.

Відповідно до річного плану у структурних підрозділах міської ради, на підприємствах, установах і організаціях міста протягом 2018 року проведено 11 перевірок.

За підсумками перевірок та незадовільну роботу зі зверненнями громадян у 2018 році  до дисциплінарної відповідальності притягнуто 17 посадових осіб.

Робота зі зверненнями громадян і надалі займатиме одне з головних місць у діяльності виконавчих органів Бахмутської міської ради.

Структура питань, порушених у зверненнях громадян  до виконкому Бахмутської міської ради за 2018 рікОрганізаційна робота зі зверненнями громадян

Останні статті на сайті