Рубрики

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Хто онлайн

Зараз на сайті 0 користувачів та 98 гостей.

Сайт Артемівської міської централізованної бібліотечної системи

Підвищення кваліфікації та отримання практичного досвіду адміністраторами ЦНАП

Переглядів: 3703
03.11.2017 - 07:12

25– 29 жовтня 2017 року адміністратори  Центру надання адміністративних послуг Бахмутської міської ради, прийняли участь у п’ятиденних  тренінгах на тему «Організація процесу надання адміністративних послуг, розвинення комунікативних навиків та психологічної стійкості персоналу ЦНАП», які відбувалися у м. Святогірськ.

Тренінги проведені в рамках програми ПРООН та ООН Жінки «Відновлення та розбудова миру» за проектом «Відновлення врядування та примирення на територіях України, що постраждали від кризи».

Участь у тренінгах прийняли керівники та адміністратори міст Бахмут, Слов'янськ, Краматорськ, Дружківка, Вугледар та працівники Депертаменту екноміки облдержадміністрації.

Під час тренінгів адміністратори були ознайомлені з такими темами: «Розвинення комунікативних навиків і психологічної стійкості персоналу ЦНАП, психологічна модель поведінки адміністратора під час обслуговування відвідувачів», «Адміністративні послуги та діяльність ЦНАП», «Основні проблем в роботі ЦНАП та шляхи їх вирішення», «Передовий досвід та інноваційні підходи в роботі Центру», «Стандарт якості обслуговування відвідувачів ЦНАП»,  «Інструменти оцінювання та самооцінювання роботи ЦНАП»,«Критерії та принципи європейського інструменту самооцінювання організації публічної сфери».

Присутні взяли активну участь в обговоренні представлених тем семінару, надали пропозиції і рекомендації щодо поліпшення діяльності ЦНАПів, проаналізували типові проблеми, з якими стикаються суб᾽єкти надання адміністративних послуг та визначили шляхи їх подолання; дізналися про системний менеджмент, ефективну мотивацію персоналу, оцінку та розвиток співробітників тощо.

Відпрацьовані тренінгові модулі сприятимуть вдосконаленню організації роботи ЦНАПа та  поліпшенню якості надання адміністративних послуг в цілому.

25– 29 жовтня 2017 року адміністратори  ЦНАП Бахмутської міської ради, прийняли участь у  тренінгах на тему «Організація процесу надання адміністративних послуг, розвинення комунікативних навиків та психологічної стійкості персоналу ЦНАП»25– 29 жовтня 2017 року адміністратори  ЦНАП Бахмутської міської ради, прийняли участь у  тренінгах на тему «Організація процесу надання адміністративних послуг, розвинення комунікативних навиків та психологічної стійкості персоналу ЦНАП»25– 29 жовтня 2017 року адміністратори  ЦНАП Бахмутської міської ради, прийняли участь у  тренінгах на тему «Організація процесу надання адміністративних послуг, розвинення комунікативних навиків та психологічної стійкості персоналу ЦНАП»25– 29 жовтня 2017 року адміністратори  ЦНАП Бахмутської міської ради, прийняли участь у  тренінгах на тему «Організація процесу надання адміністративних послуг, розвинення комунікативних навиків та психологічної стійкості персоналу ЦНАП»25– 29 жовтня 2017 року адміністратори  ЦНАП Бахмутської міської ради, прийняли участь у  тренінгах на тему «Організація процесу надання адміністративних послуг, розвинення комунікативних навиків та психологічної стійкості персоналу ЦНАП»

Останні статті на сайті