Рубрики

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Хто онлайн

Зараз на сайті 0 користувачів та 73 гостя.

Урядовий портал

З 1 липня 2016 року діятимуть нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису

Переглядів: 1674
05.07.2016 - 05:51

Головне управління ДФС у Донецькій області повідомляє, що наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 16.06.2016 №94 «Про внесення змін до наказу ІДД ДФС від 17.02.2015 №15» затверджено нову редакцію наступних реєстраційних форм:

  • Реєстраційна картка (для юридичної особи);
  • Реєстраційна картка (для юридичної особи, зареєстрованої на    території Донецької/Луганської областей, установчі документи якої втрачено);
  • Реєстраційна картка (для фізичної особи/ фізичної особи – підприємця);
  • Додаток до розділу 2 Реєстраційної картки;
  • Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.

Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набувають чинності з 1 липня 2016 року.

Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС до 30 червня 2016 року включно.

Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі «Реєстрація користувачів» офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС