З 1 липня 2016 року (дня оприлюднення в «Офіційному віснику України») набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 25.05.2016р. № 503, яким внесено зміни до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, яке регулюється наказом Мінфіну від 14.11.2014р. №1130.
Нововведеннями встановлено, що Додаток до реєстраційної заяви платника ПДВ, в якому зазначаються причини реєстрації або критерії, за якими платник відповідає вимогам розділу V Податкового кодексу до контролюючого органу не подається. Також скасовано обов’язок платника щодо подання до заяви про анулювання реєстрації платника ПДВ Додатку, в якому платник вказує причини анулювання реєстрації платника ПДВ.
Нагадуємо, що законодавчі підстави як для реєстрації платника ПДВ, так і для її анулювання, як і раніше, зазначаються безпосередньо у самих заявах у відповідних розділах.
Останні статті на сайті
- Довідку про відсутність заборгованості можна отримати через Електронний кабінет платника
- Закон № 3603: платникам про новації законодавства
- Вдосконалення онлайн-комунікації з платниками податків та уточнення окремих положень законодавства
- До уваги платників податків! Щодо адміністративної послуги з надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи
- Декларування 2024: за несвоєчасне подання податкової декларації про майновий стан і доходи фізичною особою передбачена відповідальність
- Внесено зміни до форми Звіту в розрізі країн міжнародної групи компаній
- До яких Центрів обслуговування платників можуть звернутися мешканці Донеччини?
- Рієлтори зобов'язані повідомляти контролюючий орган про укладені за їх посередництвом договори про оренду нерухомості
- Чи є фіскальний чек ПРРО розрахунковим документом?
- Декларування 2024: кампанія декларування доходів громадян про майновий стан і доходи добігає кінця