Головне меню

Бахмутський вісник - Проекти розвитку

ОСББ

Ресурсний центр підтримки ОСББ міста Бахмут

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


Комунальний заклад охорони здоров’я «Центр первичной медицинской (медико-санитарной) помощи Бахмутского городского совета»


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Статистика сайту

Зараз на сайті 0 користувачів та 19 гостей.

Рекомендуємо

Баннер Донецкой торгово-промышленной палаты

Соціальні норми житла та соціальні нормативи користування ЖКП для надання житлових субсидій з 1 травня 2016 року

Переглядів: 13148
24.05.2016 - 12:22
Соціальні норми житла та соціальні нормативи користування ЖКП для надання житлових субсидій з 1 травня 2016 року

Постановою КМУ від 27.04.2016 р. № 317 передбачені зміни до постанови КМУ «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування» від 06.08.2014р. № 409, а саме визначені норми і коефіцієнти для індивідуального опалення газом, які застосовуються при призначенні пільг та субсидій з 01.05.2016 року.

Послуга

Норма з 1 травня 2016

НОРМА  ЖИТЛА

для отримання субсидії

13,65 м2 на особу + 35,22 м2 на сім’ю

СПОЖИВАННЯ ПРИРОДНОГО ГАЗУ

на опалення

5,5 м3 на 1 м2 площі * коригуючий коефіцієнт (в опалювальний період)

на газову плиту

7,1 м3 на особу

на газову плиту і водонагрівач

14 м3 на особу

СПОЖИВАННЯ ТЕПЛОВОЇ ЕНЕРГІЇ 

для централізованого опалення, якщо житлові будинки обладнані приладами обліку

0,0548 Гкал на 1 м2 площі * коригуючий коефіцієнт 

ВОДОПОСТАЧАННЯ 

постачання холодної води

4,0 м3 на особу (за відсутності централізованого постачання гарячої води)

СПОЖИВАННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ 

на опалення

65 кВт.год на 1 м2 площі * коригуючий коефіцієнт (в опалювальний період)

у будинках, не обладнаних стаціонарними електроплитами

120 кВт.год на сім’ю з 1 особи + 30кВт.год на іншого члена сім’ї (за відсутності централізованого постачання гарячої води та газового водонагрівача)

90 кВт.год на сім’ю з 1 особи + 30кВт.год на іншого члена сім’ї (не більше 210 кВт)

у будинках, обладнаних стаціонарними електроплитами

150 кВт.год на сім’ю з 1 особи + 30кВт.год на іншого члена сім’ї

ВИВЕЗЕННЯ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ

вивезення побутових відходів

0,4167 м3 на особу

     

Коригуючий коефіцієнт: для розрахунку витрат електроенергії, природного газу на потреби опалення

  • для 1 - 2 поверхових будівель – 1,125,
  • для будівлів 3 і більше поверхів – 0,656

Коригуючий коефіцієнт: для розрахунку витрат теплової енергії на потреби централізованого опалення

  • для 1 - 4 поверхових будівель – 0,656,
  • для будівлів 5 і більше поверхів – 0,442

Ціна за 1 куб. м газу – 6,879 грн .(Постанова КМУ № 315 від 27.04.2016 р. «Про внесення змін до постанови КМУ від 1.10.2015 р. № 758)

 

Зміни до порядку надання субсидії з 01.05.2016 року

Починаючи з травня 2016 року постановою Кабінету Міністрів України від 27.04.2016 № 319 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» призначення субсидії здійснюється з урахуванням наступних змін:

- призначення субсидій особам, які мають право на пільги.         

Особам, які мають право на пільги на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу, при призначенні субсидії враховується вартість плати за послуги без урахування пільг. Тобто у разі призначення таким особам житлової субсидії їм не нараховуються відповідні пільги.

- призначення субсидії особам, які орендують житло.

Постановою доповнено норму щодо призначення за рішенням комісії субсидії особі, яка зареєстрована, але фактично не проживає у житловому приміщенні (будинку) на підставі договору найму (оренди) житла, умовою щодо нарахування цій особі плати за житлово-комунальні послуги.

Зазначене викликано тим, що у випадках, коли за відсутності засобів обліку комунальних послуг кількість зареєстрованих у житловому приміщенні осіб відрізняється від кількості осіб, які орендують житло, ускладнюється розрахунок житлової субсидії через невідповідність вартості послуг. Таким чином, плата за послуги має нараховуватися на кількість осіб, які орендують житлове приміщення.

- період врахування доходу для призначення субсидії.

Виключено норму щодо можливості призначення субсидії на підставі доходів за три місяці, що передують місяцю, з якого призначається субсидія, а також щодо врахування розміру пенсії за останній місяць перед зверненням.

Відтепер субсидія розраховується на підставі доходу осіб за попередній календарний рік, а субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, яка призначається у І кварталі, - на підставі доходу за перші три квартали попереднього календарного року.

- обрахування доходу для призначення субсидії. 

Збільшено розміри доходів, які враховуються до сукупного доходу для фізичних осіб – підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного податку, до:

- двох розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, - для платників єдиного податку першої групи;

- трьох розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, - для платників єдиного податку другої групи;

- чотирьох розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, - для платників єдиного податку третьої групи;

Для працездатних осіб, які не працюють (крім учнів і студентів, які проживають з батьками чи іншими членами родини; військовослужбовців строкової служби) і середньомісячний дохід яких менший прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, до сукупного доходу за кожний місяць тепер враховується дохід на рівні двох розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб. В окремих випадках для таких осіб, які проживають у сім´ях, що опинилися у складних життєвих обставинах, за рішенням комісії може враховуватися дохід на рівні прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб.

Для студентів денної форми навчання, які мають батьків, зареєстровані самі і не отримують стипендію, а також для осіб, які перебувають на обліку в центрі зайнятості і не отримують допомогу по безробіттю, у яких середньомісячний дохід менший прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, до сукупного доходу за кожний місяць враховується дохід на рівні прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб. 

Із переліку осіб, до доходу яких враховуються фактичні розміри соціальних виплат, виключено осіб, які отримують допомогу по догляду за інвалідом І групи або особою, яка досягла 80 – річного віку. Таким чином, до сукупного доходу таких працездатних осіб враховується дохід на рівні двох розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, або у разі прийняття відповідного рішення комісією для осіб, які проживають у сім´ях, які опинилися у складних життєвих обставинах, - одного прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб. 

Доповнено перелік доходів, які не враховуються до сукупного доходу при призначенні субсидії, державною соціальною допомогою на дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та щомісячною адресною допомогою внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг. 

- термін, на який призначається субсидія

Субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається з місяця звернення за її призначенням до кінця опалювального сезону, але не більше ніж 12 місяців.

Оскільки згідно з Положенням опалювальний період закінчується 30 квітня, то субсидії на оплату житлово-комунальних послуг, які будуть призначатися у травні 2016 року – квітні 2017 року (у тому числі на наступний період без звернення громадян), будуть призначені до квітня 2017 року включно.

Субсидія для відшкодування витрат на придбання твердого палива та скрапленого газу, як і раніше, призначається на календарний рік. Постановою скасовано призначення субсидії на придбання твердого палива і скрапленого газу на наступний період без звернення громадян. У зв´язку з цим якщо субсидія на придбання твердого палива і скрапленого газу особам, які отримували субсидію у 2015 році, не призначена на 2016 рік до набрання чинності Постанови, для її призначення має бути подана заява і декларація. При цьому субсидія на оплату житлово-комунальних послуг розраховується з січня 2016 року.

 За наявності договору найму (оренди) субсидія призначається по місяць, в якому завершується термін дії договору найму (оренди). Призначення субсидії на наступний період здійснюється на підставі заяви та декларації.

- доповнення переліку для проведення перерахунку субсидії

 Перелік випадків, у яких проводиться перерахунок субсидії без звернення громадян, доповнено наступними:

  • зміна соціальних нормативів використання житлово-комунальних   послуг;
  • нарахування плати за централізоване опалення за відсутності засобів обліку теплової енергії з урахуванням фактичної температури зовнішнього повітря;

У зв’язку із зміною соціальних нормативів згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 27.04.2016 № 317 необхідно здійснити у травні 2016 року перерахунок діючих субсидій.

- повернення залишків невикористаних сум субсидій

Постановою передбачено повернення до державного бюджету після закінчення опалювального сезону виробниками/виконавцями послуг невикористаних субсидій на оплату опалення. Зазначене здійснюється на підставі акта звіряння, складеного виробником/виконавцем послуг із структурним підрозділом з питань соціального захисту населення. При цьому не повертається частина невикористаної суми субсидії в еквіваленті вартості 100 куб. метрів природного газу або в еквіваленті 150 кВт/год електричної енергії (у разі використання даних джерел енергії для індивідуального опалення), яка зараховується виробником/виконавцем послуги, у тому числі обов´язкової частки платежу домогосподарства, на наступні розрахункові періоди.

Таким чином, виробники/виконавці послуг мають визначити суму залишків невикористаних сум субсидій на оплату опалення на рахунках отримувачів субсидії (за виключенням еквіваленту вартості 100 куб. метрів природного газу або 150 кВт/год електричної енергії, якщо вони використовуються на опалення, за цінами і тарифами станом на 01.05.2016) і скласти акт звіряння з органом соціального захисту населення на загальну суму залишків, яка повертається до бюджету.

- щодо сплати за послуги отримувачами субсидії.

Відповідно до постанови громадяни, яким призначено субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, зобов’язані щомісячно сплачувати вартість фактично спожитої послуги з урахуванням розміру призначеної субсидії. У разі несплати відповідної вартості надання субсидії припиняється за поданням надавачів послуг.

Таким чином, надавачами послуг контролюється сплата не лише обов´язкової частки плати, а й усього обсягу спожитих послуг, і у разі наявності засобів обліку та споживання комунальних послуг в обсягах, менших від соціальних нормативів, отримувачем може сплачуватися не у повному обсязі обов’язкова частка плати.

Постановою також передбачено:

  • можливість призначити субсидію неповнолітнім студентам денної форми навчання, які зареєстровані та проживають у гуртожитках;
  • під час призначення субсидії без звернень громадян на наступний період сім’ям, яким субсидія призначалася на підставі рішення комісії, переглядати зазначені рішення комісії лише у разі змін у складі зареєстрованих (фактично проживаючих) осіб або здійсненні однією із зареєстрованих (фактично проживаючих) осіб протягом 12 місяців купівлі, оплати послуг понад 50 тис. гривень;
  • можливість припинення субсидії якщо під час вибіркового обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства державним соціальним інспектором виявлено ознаки порушення норм законодавства щодо призначення субсидії, які вплинули (могли вплинути) на право призначення субсидії або визначення її розміру.                                 

Пошук

Анонс

Калькулятор енергоефективності
Калькулятор енергоефективності
Програма  державної  підтримки  населення,  ОСББ  та ЖБК до впровадження енергоефективних заходів

Актуально