Рубрики

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Хто онлайн

Зараз на сайті 0 користувачів та 95 гостей.

 Краеведческий музей г. Артемовск

Жовтнева зустріч в Артемівській школі №24

Переглядів: 3376
22.10.2015 - 08:49

Перехід початкової школи на новий зміст і структуру роботи необхідно забезпечити нерозривним зв'язком дошкільної та початкової освіти, тому вже традиційно в жовтні відбуваються зустрічі вихователів дошкільних закладів та вчителів початкової школи.

21 жовтня в Артемівській школі №24 відбувся педконсиліум з наступності у навчанні першокласників, на який були запрошені методисти, психологи, вихователі ДНЗ №27, 49, 54.

У ході круглого столу заступник директора з навчально-виховної роботи Світлана Димченко зупинилась на ключових моментах організації та змісту навчально-виховного процесу у 1-х класах. Учителі перших класів Олена Суліменко та Лариса Хорошун розповіли про результати адаптації та мотивації до навчання своїх учнів, зазначивши на необхідності відвідування дитячого садочка перед школою та цілеспрямованої роботи з батьками.

Учителі англійської мови, музики ознайомили присутніх з проблемами, які виникають на уроках у 1-х класах, та шляхами їх подолання.

Вихователь-методист ДНЗ №54 Оксана Бежик зосередила увагу учасників круглого столу на особливостях формування компетентностей дітей шестирічного віку у своєму закладі.

Психологи ДНЗ №49 Інна Доля та ДНЗ №54 Оксана Борисенко охарактеризували проблеми готовності дитини до навчання в школі. Психолог ДНЗ №27 Наталя Снегірьова розкрила психологічний аспект наступності між дошкільним навчальним закладом та початковою школою. У ході обговорення були вироблені рекомендації, які будуть сприяти позитивному психологічному переходу дітей з однієї ланки в іншу.

Заступник директора з навчально-виховної роботи Світлана Димченко наголосила на необхідності проведення роз’яснювальної роботи з батьками щодо дотримання наступності у навчанні українською мовою при переході з дитячого садочку до школи.

Усі учасники круглого столу мали можливість висловити свої думки щодо питань, розглянутих на консиліумі.

Систематичний плідний зв'язок дошкільного навчального закладу та школи створює умови для гармонійного розвитку особистості.

21 жовтня в Артемівській школі №24 відбувся педконсиліум з наступності у навчанні першокласників, на який були запрошені методисти, психологи, вихователі ДНЗ №27, 49, 54.