Головне меню

Бахмутський вісник - Проекти розвитку

ОСББ

Ресурсний центр підтримки ОСББ міста Бахмут

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


Комунальний заклад охорони здоров’я «Центр первичной медицинской (медико-санитарной) помощи Бахмутского городского совета»


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Статистика сайту

Зараз на сайті 0 користувачів та 57 гостей.

Рекомендуємо

Баннер Донецкой торгово-промышленной палаты

Решение сессии от 26.01.2011 №6/3-56

Переглядів: 1705
сессия : 

Про затвердження  та оптимізацію структури виконавчих органів Артемівської міської ради, загальної чисельності апарату міської ради та її виконавчих органів, витрат на їх утримання на 2011 рік

Відповідно до Указу Президента України від 09.12.2010 №1085/2010 «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади» із внесеними до нього змінами, керуючись п.5 ст.26 Закону України від 21.05.97 № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в України», із внесеними до нього  змінами,  Артемівська міська рада

ВИРІШИЛА:

  1. Затвердити на 2011 рік структуру виконавчих органів Артемівської міської ради: у тому числі структуру апарату Артемівської міської ради (додається), структуру виконавчих органів Артемівської міської ради (самостійні відділи та управління) (додається) і встановити загальну чисельність апарату Артемівської міської ради та її виконавчих органів у кількості 282,25 штатних одиниць.      
  2. Затвердити на 2011 рік витрати на утримання апарату  Артемівської міської ради та її виконавчих органів у сумі 10960,2 тис. грн.
  3. Фінансовому управлінню Артемівської міської ради (Ткаченко) здійснювати фінансування витрат на утримання апарату Артемівської міської ради та її виконавчих органів у межах затверджених асигнувань на 2011 рік у міському бюджеті м. Артемівська в сумі 10960,2 тис. грн..
  4. Провести з 01.04.2011 року оптимізацію структури апарату Артемівської міської ради та її виконавчих органів:
    1. Ліквідувати:
      1. Відділ внутрішньої політики Артемівської міської ради.
      2. Відділ капітального будівництва Артемівської міської ради.
    2. Перейменувати Управління з питань регуляторної політики та підприємництва Артемівської міської ради в Управління економічного розвитку Артемівської міської ради.
    3. Реорганізувати відділ економіки і прогнозування Артемівської міської ради шляхом приєднання його до Управління економічного розвитку Артемівської міської ради.
    4. Утворити у структурі виконавчих органів Артемівської міської ради відділ розвитку міського господарства Артемівської міської ради з  чисельністю 11,5 штатних одиниць, поклавши на нього функції по управлінню міським господарством Артемівської міської ради. Встановити, що відділ розвитку міського господарства Артемівської міської ради має статус юридичної особи.
  5. Установити, що відділи, управління Артемівської міської ради, що утворюються шляхом реорганізації інших відділів, управлінь Артемівської міської ради є правонаступниками органів, які реорганізуються.
  6. Затвердити з 01.04.2011 року структуру апарату Артемівської міської ради (додається) та її виконавчих органів (самостійних відділів та управлінь) (додається).
  7. Визначити з 01.04.2011 року загальну чисельність апарату Артемівської міської ради та її виконавчих органів у кількості 250 штатних одиниць.
  8. Міському голові здійснити заходи щодо приведення чисельності працівників апарату Артемівської міської ради та її виконавчих органів, штатних розписів відділів та управлінь Артемівської міської ради у відповідність з цим рішенням.
  9. Керівникам самостійних відділів і управлінь Артемівської міської ради в термін до 31.01.2011 року надати міському голові:
    1. Пропозиції щодо внутрішньої структури відділів, управлінь, погоджені з заступниками міського голови за розподілом функціональних обов’язків та забезпечення ефективності роботи виконавчих органів.
    2. Привести у відповідність з прийнятими змінами Положення про відділи і управління.
    3. До завершення оптимізації структури апарату Артемівської міської ради та її виконавчих органів забезпечити належне виконання функцій відділами, управліннями.
  10. Організаційне виконання рішення покласти на фінансове управління Артемівської міської ради (Ткаченко), заступників міського голови Гончарова С.В., Петриєнко Т.В.
  11. Координаційне забезпечення виконання рішення покласти на постійну комісію Артемівської міської ради з питань економічної і інвестиційної політики, бюджету і фінансів (Нікітенко), секретаря Артемівської міської ради Кіщенко С.І..

Міський голова                                          О. О. РЕВА

ДолученняРозмір
Файл Рішення №6/3-56 з додатками
Про затвердження та оптимізацію структури виконавчих органів Артемівської міської ради, загальної чисельності апарату міської ради та її виконавчих органів...
15.35 KB

Пошук

Анонс

Калькулятор енергоефективності
Калькулятор енергоефективності
Програма  державної  підтримки  населення,  ОСББ  та ЖБК до впровадження енергоефективних заходів

Актуально