Рубрики

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Хто онлайн

Зараз на сайті 0 користувачів та 127 гостей.

Донецька обласна рада

Рішення Артемівської міської ради від 28.08.2013 №6/42-775

Переглядів: 2250
сессия : 

Про зміни  у  структурі  виконавчих органів Артемівської міської ради

Заслухавши інформацію першого заступника міського голови, голови робочої групи з питання забезпечення виконання Закону України «Про адміністративні послуги» Савченко Т.М., на виконання Закону України від 06.09.2012 № 5203-УІ «Про адміністративні послуги», відповідно до Указу Президента України від 12.06.2013 № 327/2013 «Про невідкладні заходи щодо прискорення здійснення економічних реформ», постанови Кабінету Міністрів України від 20.02.2013 № 118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг», з метою забезпечення на території м. Артемівська організації та належної доступності адміністративних послуг, поліпшення їх якості, керуючись ст. 26 Закону України від 21.05.97 № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» із внесеними до нього змінами, Артемівська міська рада

ВИРІШИЛА:

  1. Внести наступні зміни до структури виконавчих органів Артемівської міської ради, затвердженої рішенням Артемівської міської ради від 26.12.2012  № 6/33-596, із змінами, внесеними  до неї  рішеннями Артемівської міської ради від 27.02.2013 № 6/36-633, від 24.04.2013 № 6/38-676:
    1. Утворити в апараті Артемівської міської ради відділ надання адміністративних послуг Артемівської міської ради (далі - Відділ) без статусу юридичної особи, загальною чисельністю 5 штатних одиниць, за рахунок зменшення загальної чисельності працівників Управління економічного розвитку Артемівської міської ради, Управління праці та соціального захисту населення Артемівської міської ради, Управління муніципального розвитку Артемівської міської ради.
    2. Ліквідувати з 01.11.2013 року в Управлінні економічного розвитку Артемівської міської ради відділ дозвільної системи у складі 2 штатних одиниць.
    3. Зменшити з 01.11.2013 року загальну чисельність працівників:
      1. Управління економічного розвитку Артемівської міської ради на 3 штатних одиниці, в тому числі 2 штатні одиниці відділу дозвільної системи.
      2. Управління праці та соціального захисту населення Артемівської міської ради на 1 штатну одиницю.
      3. Управління муніципального розвитку Артемівської міської ради на 1 штатну одиницю.
    4. Збільшити з 01.11.2013 року загальну чисельність працівників апарату Артемівської міської ради на 5 штатних одиниць та затвердити її у кількості 67,75 штатних одиниць.
    5. Визначити та затвердити з 01.11.2013 року граничну чисельність працівників Управління економічного розвитку Артемівської міської ради – 13,5 штатних одиниць, Управління праці та соціального захисту населення Артемівської міської ради – 91,5 штатних одиниць, Управління муніципального розвитку Артемівської міської ради – 20,5 штатних одиниць.
  2. Внести зміни до рішення Артемівської міської ради  від 26.12.2012 № 6/33-596 «Про затвердження структури виконавчих органів Артемівської міської ради, загальної чисельності апарату міської ради та її виконавчих органів, витрат на їх утримання на 2013 рік», із змінами, внесеними  до нього  рішеннями Артемівської міської ради від 27.02.2013 № 6/36-633, від 24.04.2013 № 6/38-676, виклавши додатки 1, 2 до рішення в новій редакції (додаються).
  3. Міському голові Реві О.О.:
    1. Здійснити відповідно до діючого законодавства заходи щодо приведення чисельності працівників апарату Артемівської міської ради та її виконавчих органів, структури і штатних розписів відділів, управлінь Артемівської міської ради у відповідність з  цим рішенням.
    2. Призначити в установленому порядку начальника відділу надання адміністративних послуг Артемівської міської ради.
  4. Доручити призначеному начальнику відділу надання адміністративних послуг розробку Положення про відділ та надання його в установленому порядку на розгляд та затвердження Артемівської міської ради.
  5. Управлінню економічного розвитку Артемівської міської ради (Жученко) спільно з головним спеціалістом з кадрової роботи Ільїною Т.О., Управлінню муніципального розвитку Артемівської міської ради (Зінченко), управлінню праці та соціального захисту населення Артемівської міської ради (Сподіна) в термін до 30.08.2013 року:
    1. Надати міському голові Реві О.О. пропозиції щодо внутрішньої структури Управлінь, погоджені з заступниками міського голови за розподілом функціональних обов’язків, та забезпечення ефективності роботи виконавчих органів.
    2. Забезпечити здійснення заходів, пов’язаних із скороченням працівників Управлінь, відповідно до вимог чинного законодавства, забезпечивши гарантії захисту їх трудових прав.
  6. Управлінню економічного розвитку Артемівської міської ради (Жученко) в установленому законодавством порядку привести у відповідність із прийнятими цим рішенням змінами Положення про Управління економічного розвитку Артемівської міської ради, та надати його на розгляд і затвердження Артемівської міської ради.
  7. Фінансовому управлінню Артемівської міської ради (Ткаченко) здійснювати фінансування витрат на утримання апарату Артемівскої міської ради та її виконавчих органів у межах асигнувань, затверджених у міському бюджеті м. Артемівська на 2013 рік.
  8. Вважати такими, що з 01.11.2013 року втрачають чинність:

    додаток 1 до рішення Артемівської міської ради від 26.12.2012 №6/33-596  «Про затвердження структури виконавчих органів Артемівської міської ради, загальної чисельності апарату міської ради та її виконавчих органів, витрат на їх утримання на 2013 рік»;

    п.п.2.2 п. 2 рішення Артемівської міської ради від 24.04.2013 №6/38-676 «Про упорядкування структури Управління економічного розвитку та зменшення загальної чисельності апарату Артемівської міської ради та її виконавчих органів» та додаток до нього.

  9. Організаційне виконання рішення покласти на фінансове управління Артемівської міської ради (Ткаченко), управління економічного розвитку Артемівської міської ради (Жученко), управління праці та соціального захисту населення Артемівської міської ради (Сподіна), Управління муніципального розвитку Артемівської міської ради (Зінченко), головного спеціаліста з кадрової роботи Ільїну Т.О., відділ бухгалтерського обліку і звітності Артемівської міської ради (Мироненко), заступника міського голови Петриєнко Т.В., першого заступника міського голови Савченко Т.М.
  10. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію Артемівської міської ради з питань економічної і інвестиційної політики, бюджету і фінансів (Нікітенко), секретаря Артемівської міської ради Кіщенко С.І.

 

Міський голова                                                                 О.О. РЕВА

ДолученняРозмір
Файл Рішення Артемівської міської ради від 28.08.2013 №6/42-775
Про зміни у структурі виконавчих органів Артемівської міської ради
24.2 KB