Загальний відділ Артемівської міської ради
Переглядів: 993
Стислий перелік функцій:
- забезпечення організації діловодства у виконкомі міської ради згідно Інструкції з ведення діловодства;
- здійснення прийому, попереднього розгляду вхідної документації, відправки вихідної кореспонденції;
- реєстрація, облік, систематизація, контроль та зберігання розпоряджень міського голови, протоколів засідань виконкому міської ради;
- організація прийому громадян міським головою, заступниками міського голови, керівниками відділів та управлінь міської ради;
- надання консультацій громадянам, що звертаються на особистий прийом до керівників міської ради;
- вивчення і узагальнення пропозицій, заяв і скарг громадян, організація перевірок (в необхідних випадках) на місцях фактів, викладених в зверненнях громадян;
- надання довідок мешканцям міста, які живуть у приватному секторі та ін.
Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, постановами Верховної Ради України та іншими нормативними актами, рішеннями Донецької обласної ради, розпорядженнями голови Донецької обласної державної адміністрації, рішеннями Артемівської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови та Положенням про відділ.