Рубрики

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Хто онлайн

Зараз на сайті 0 користувачів та 157 гостей.

Артемівське відділення Донецької ТПП

Система інформування роботодавцями про здійснення виплат застрахованим особам в дії

Переглядів: 1400
05.12.2018 - 16:13

З  01.10.2018 набрала чинності постанова правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 № 12 «Про затвердження Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України» (далі - Порядок № 12),  відповідно до якої у страхувальника з’явилася додаткова можливість надсилати заяву-розрахунок та повідомлення про виплату коштів застрахованим особам із застосуванням електронного цифрового підпису до Фонду соціального страхування України.

З метою створення належних умов експлуатації автоматизованої інформаційної системи приймання електронних документів від страхувальників наказом виконавчої дирекції Фонду від 25 вересня 2018 року № 442-од затверджено Примірний договір про подання електронних документів до Фонду соціального страхування України.

Дія Договору поширюється на такі електронні документи:

- звіт Ф4-ФСС з ТВП за формою згідно із Порядком формування та подання страхувальниками звітності по коштах загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, затверджений постановою правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 18.01.2011 № 4;

- заява-розрахунок та повідомлення про виплату коштів застрахованим особам за формами згідно із Порядком № 12.

Для приймання електронних документів від страхувальників Фонд соціального страхування України використовує існуючу Автоматизовану інформаційну систему приймання електронних документів, яка використовувалася для приймання звіту Ф4-ФСС з ТВП.

Клієнтське спеціалізоване програмне забезпечення для подання електронних документів до Фонду соціального страхування України страхувальник вибирає самостійно.

З метою зменшення ризику затримок виплати матеріального забезпечення з 01 жовтня 2018 року впроваджено  систему оперативного інформування роботодавцями про здійснення виплат співробітникам шляхом надання до робочого органу виконавчої дирекції Фонду повідомлення, яке дає змогу збільшити контроль Фонду за дотриманням роботодавцями прав застрахованих осіб. Повідомлення про проведення виплат за встановленою формою може бути надіслано роботодавцем в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису, надіслано листом з повідомленням або надано безпосередньо до робочого органу виконавчої дирекції Фонду чи його відділення. Строк надсилання повідомлення – упродовж місяця з дня проведення страхувальниками виплат застрахованим особам. 

У разі відсутності інформації від страхувальника про виплати застрахованим особам протягом трьох місяців з дня здійснення фінансування робочі органи виконавчої дирекції Фонду будуть здійснювати перевірку щодо використання страхувальником коштів Фонду.

Основною перевагою подання електронних документів до Фонду соціального страхування є економія часу при поданні документів  в електронному вигляді, забезпечення ефективності використання робочого часу фахівців підприємств, організацій, установ м. Бахмута та Бахмутського району, оскільки заяви-розрахунки, повідомлення та звітність подаються без відвідування робочого органу Фонду.

З 01.10.2018 по 01.12.2018 до Бахмутського міського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області (далі - Бахмутське міське відділення) надійшло 315 повідомлень про виплату коштів застрахованим особам.

Можливістю подання електронних документів до Фонду скористались вже 169 страхувальників, що перебувають на обліку в Бахмутському міському відділенні, які уклали договори про надання електронних документів до Фонду соціального страхування України.

Для  надання документів  в електронному вигляді необхідно лише укласти договір про подання електронних документів до Фонду. Зразок договору можна отримати за адресою: м. Бахмут, вул. Горбатова, 4, каб. № 4.