Головне меню

Бахмутський вісник - Проекти розвитку

ОСББ

Ресурсний центр підтримки ОСББ міста Бахмут

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


Комунальний заклад охорони здоров’я «Центр первичной медицинской (медико-санитарной) помощи Бахмутского городского совета»


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Оновлення

Статистика сайту

Зараз на сайті 0 користувачів та 51 гість.

Рекомендуємо

 Краеведческий музей г. Артемовск

Нормативно-правові документи, що регулюють роботу зі зверненнями громадян

Переглядів: 3108
  1. Конституція України.
  2. Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні».
  3. Закон України «Про уповноваженого Верховної Ради України з прав людини».
  4. Закон України «Про звернення громадян».
  5. Указ Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
  6. Інструкція з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації (постанова Кабінету Міністрів України від 14.04.97 № 348) (зі змінами).
  7. Методика оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади (постанова Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630).
  8. Класифікатор звернень громадян (постанова Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858) (зі змінами).
  9. Порядок розгляду письмових звернень  громадян у Бахмутській  міській  раді та її виконавчих органах (розпорядження міського голови від 18.02.2020 №29рр).
  10. Порядок проведення особистого та виїзного прийомів громадян і телефонного зв'язку з населенням «пряма лінія» керівництвом Бахмутської міської ради та її виконавчих органів(розпорядження міського голови 18.02.2020 №30рр)
  11. Порядок розгляду електронних петицій, адресованих Бахмутській міській раді (рішення Бахмутської міської ради від 27.04.2016  №6/83-1464)
  12. Про затвердження Положення про організацію роботи «Телефону довіри» в громадській приймальні Бахмутської міської ради (розпорядження міського голови від 27.02.2017 № 33рр)
  13. Розпорядження міського голови від 10.11.2017 № 243рр
    Про затвердження порядку розгляду звернень в Бахмутській міській раді та її структурних підрозділах, що надходять з державної установи «Урядовий контактний центр»

Пошук

Анонс

Калькулятор енергоефективності
Калькулятор енергоефективності
Програма  державної  підтримки  населення,  ОСББ  та ЖБК до впровадження енергоефективних заходів

Актуально